Algron Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Når jeg prøver å dra til BWL så får jeg denne feilmeldingen: Transfer aborted: Instance not found MC virker heller ikke; Når jeg skal gå gjennom portalen detter jeg bare i lavaen Onyxia's Lair og alle andre instancer virker som normalt... Jeg har vært i MC og BWL mange ganger før uten problemer. Og ja: Jeg har gjort pre-questene. Noen som vet hva som er galt?
Choo Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 send GM ticket du tror jeg=) Enten instanceserverne nede eller noe har bugga for deg.
anon12234 Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 (endret) du må være i et raidparty for å entre MC iaffal. ellers detter du gjennom i lava. men hvis du allerede er i raid, send en ticket til en GM. Endret 26. september 2005 av Henrik2k
FJERNET111 Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Det er sånn på flere servere... ser ut som alle serverene holder på å kræsje deluxe.
Algron Skrevet 26. september 2005 Forfatter Skrevet 26. september 2005 Har hatt dette problemet lenge... du må være i et raidparty for å entre MC iaffal Har vært der flere ganger alene... Prøvde å sende en GM-ticket istad men fikk denne feilmeldingen: Error creating GM ticket
Kasp Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Lag en ny char og be dem sende deg reply på main characteren din..
Taykun Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 du må være i et raidparty for å entre MC iaffal Har vært der flere ganger alene... Man kan ikke gå inn i noen av 40manns raid instancene uten å være i raid, sånn er det bare. Det at du har vært der før alene er bug, eller noe du finner på.
Algron Skrevet 26. september 2005 Forfatter Skrevet 26. september 2005 du må være i et raidparty for å entre MC iaffal Har vært der flere ganger alene... Man kan ikke gå inn i noen av 40manns raid instancene uten å være i raid, sånn er det bare. Det at du har vært der før alene er bug, eller noe du finner på. Jeg har vært det alene før... Tro det eller ei. --- Snakket med en GM istad, og har fikset problemet. Måtte slette WTF og WDM mappene.
OscarWoHA Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Man kan ikke gå inn i noen av 40manns raid instancene uten å være i raid, sånn er det bare.Det at du har vært der før alene er bug, eller noe du finner på. Vært der alene jeg også.
Cannabiskopen Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 (endret) Hva er BWL? opps, fant det ut av meg selv, blackwing lair Endret 26. september 2005 av BadBeer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå