BKB Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 (endret) Hei, etter jeg la inn nyeste opera versjon har jeg ikke funnet ut hvor jeg stiller så tab'ene jeg åpner ikke legger seg over tab'en jeg er i. altså Åpne tabs i bakgrunnen som standard. Noen som har peiling på hvordan jeg fikser dette? BKB Endret 25. september 2005 av BKB
gnikk Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Hei, etter jeg la inn nyeste opera versjon har jeg ikke funnet ut hvor jeg stiller så tab'ene jeg åpner ikke legger seg over tab'en jeg er i. altså Åpne tabs i bakgrunnen som standard.Noen som har peiling på hvordan jeg fikser dette? BKB litt off-topic, men er dette mulig i firefox 1.0.7 også ? gav opp opera når hverken qt eller flash fungerte i den nyeste...
mandela Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 ja, ved bruk av tabbed preferences kan dette stilles inn slik det passer: https://addons.mozilla.org/extensions/morei...ication=firefox
FraXinuS Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Jeg vet ikke hvor innstillingen er, men du kan trykke på linker med scroll hjulet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå