mektig Skrevet 15. august 2002 Skrevet 15. august 2002 Hei Jeg har lyst på et 3Dkort med TV-utgang som fungerer i Linux. Jeg bruker RedHat 7.3. Trenger det hovedsaklig til å kunne se DivX-filmer på TV. Har ikke funnet noe info om dette. Er det komplisert å få det til å funke i Linux? Hvilket kort er det sikkert at TV-utgangen funker på under linux? thomm
inaktiv000 Skrevet 15. august 2002 Skrevet 15. august 2002 Aldri prøvd. Mulig at det finnes egne programmer for å stille inn TV modus? Evt gjøre dette i win(e?) og reboote?
-=HellBound=- Skrevet 15. august 2002 Skrevet 15. august 2002 Radeon 700075008500 skal funke.... Se her for info: http://www.rage3d.com/board/search.php?act...rder=descending
Ithron Skrevet 18. august 2002 Skrevet 18. august 2002 Jeg ville anbefalt et nvidia-kort da disse har best driver-støtte under linux. ATi lager ikke selv drivere til linux. Jeg vet vertfall at mitt geforce2pro kort fungerer fint under linux, med tv-ut, og jeg antar at alle senere nvidia-kort er like greie å få til.
p0ker Skrevet 20. september 2002 Skrevet 20. september 2002 Sikkert en gammel diskusjon dette... Men dere snakker bare om grafikk kortene. Har selv et Creativ Riva TNT2 Ultra, med tv-ut. Hva slags programvare bruker jeg for å få TV-ut modus? har lett litt rundt på internett men finner ikke no tilfredstilende.. Finnes det noen how-to guide? (har lett)
Ancistrus84 Skrevet 20. september 2002 Skrevet 20. september 2002 prøvd og lete på freshmeat.net og sourceforge.net ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå