Gå til innhold

Fjerne sperre for "Vanlige" brukere


Anbefalte innlegg

Nå har det seg slik at dette er min fars pc, og han har sperret slik at vi ikke kan skrive til noen andre mapper enn vår egen (Documents and settings/brukernavn).

Dette er ganske plagsomt, da vi heller ikke kan bestemme hvilke program som skal bruke hva. Som feks nettleser.

 

Og jeg har også passordet hans, men aner ikke hvor jeg fjerner denne sperren.

 

Håper noen her vet det :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå har det seg slik at dette er min fars pc, og han har sperret slik at vi ikke kan skrive til noen andre mapper enn vår egen (Documents and settings/brukernavn).

Dette er ganske plagsomt, da vi heller ikke kan bestemme hvilke program som skal bruke hva. Som feks nettleser.

Pussig - faren ("faren"?) din var jo i forumet for en stund siden og skrev -

Nå har det seg slik at dette er min pc, og jeg ønsker å sperre den slik at krapylene ikke kan skrive til noen andre mapper enn sine egne (Documents and settings/brukernavn).

De skal heller ikke kunne bestemme hvilke program som skal bruke hva. Som feks nettleser.

 

Håper noen kan hjelpe.

 

Betalte godt gjorde han og. Kul fyr.

Lenke til kommentar
Nå har det seg slik at dette er min fars pc, og han har sperret slik at vi ikke kan skrive til noen andre mapper enn vår egen (Documents and settings/brukernavn).

Dette er ganske plagsomt, da vi heller ikke kan bestemme hvilke program som skal bruke hva. Som feks nettleser.

Pussig - faren ("faren"?) din var jo i forumet for en stund siden og skrev -

Nå har det seg slik at dette er min pc, og jeg ønsker å sperre den slik at krapylene ikke kan skrive til noen andre mapper enn sine egne (Documents and settings/brukernavn).

De skal heller ikke kunne bestemme hvilke program som skal bruke hva. Som feks nettleser.

 

Håper noen kan hjelpe.

 

Betalte godt gjorde han og. Kul fyr.

He he he. Den var "gøy"

Og jeg går ikke på skole.

Og han vet ikke selv hvordan det har kommet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...