Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Har du BlueCom som leverandør?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har selv Bluecom og er meget fornøyd, har ikke hatt noe andre problemer enn da de slet litt her for noen uker siden. Ellers har linjen vært 100 % stabil og med den farten jeg skal ha. Dette har jo litt med hvor mye trafikk og sånn det er på sentralen du er tilkoblet og ikke minst kvaliteten på kobberlinjene hjem til deg.

 

På hvilken måte er linje ustabil? Lyser DSL lyset på modemet eller er det det som faller ut? Er hastigheten ustabil eller faller du rett og slett ut av internett uten at DSL lampa slokner noen ganger?

Endret av TheBoz
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98123897187934

Jeg, derimot, har hatt Bluecom i et halvt år. Er ikke fornøyd med hastigheten, men har heldigvis ikke hatt nedetid her. Men på jobb-linja og hos kunder har det vært mye trøbbel, så jeg er vel heldig.

Mitt inntrykk er at Bluecom sin support lever i sin lille rosenrøde verden, hvor alt er i orden uansett... Først når man begynner å grave litt, oppdager de at ting kanskje ikke virker allikevel.

Lenke til kommentar

Han er muligens tilkoblet en sentral hvor bluecom leier tjeneste av Telenor. Har en følelse av at dette ikke er like stabilt som på plasser hvor bluecom har eget utstyr.

 

Jeg er selv tilkoblet en Telenor/bluecom sentral og har dropp et par ganger i uken på linjen.

Er stort sett fornøyd med support og tjenester men ikke 100% på linjekvaliteten.

Lenke til kommentar

har hatt bluecom i snart 5 år, de er faktisk veldig bra.. ikke ofte jeg har hatt nedetid, det var når det var linje oppgraderinger det gjaldt mest, ellers så kan det være en søndag eller 2 i året..

problemet med bluecom er at de ikke er konkurransedyktige lengere, tar evigheter før de f.eks går opp med hastigheter p.g.a. at de må, for å ikke miste kunder.

 

Er koblet til catch serveren forresten og pingen ligger vel på 1-20 på cs i von- serverene.. (ikke at jeg spiller lengere)

Lenke til kommentar
Jeg er så forbanna! Linjen har vært ustabil i månedsvis.

 

Er det bare hos oss eller er det flere der ute som heller ikke er fornøyd med BlueCom?

Hvis linjen er ustabil tviler jeg på at de nekter å gjøre noe med det..

 

Ring dem så hjelper de deg helt sikkert eventuelt feilmelder det...

Lenke til kommentar
Jeg er så forbanna! Linjen har vært ustabil i månedsvis.

 

Er det bare hos oss eller er det flere der ute som heller ikke er fornøyd med BlueCom?

Cry me a river.

 

Prøv kanskje med en mer konstruktiv post, så kanskje får du litt hjelp, pekepinn eller to på hva kan du gjøre for å stabilisere linja.

Lenke til kommentar
Jeg er så forbanna! Linjen har vært ustabil i månedsvis.

 

Er det bare hos oss eller er det flere der ute som heller ikke er fornøyd med BlueCom?

Cry me a river.

 

Prøv kanskje med en mer konstruktiv post, så kanskje får du litt hjelp, pekepinn eller to på hva kan du gjøre for å stabilisere linja.

Konstruktiv post? Jeg var ikke ute etter hjelp. Jeg lurte på om det var flere som var misfornøyde :roll:

 

Har alle dere som har svart hastigheten 4400/640?

 

Takk for alle svar (nesten alle...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...