Gå til innhold

Hva er gk. mitt verdt?


Targadoctor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

akkurat det kortet der er litt vanskelig å vurdere, da det er et spesielt kort. om du går ut i fra kun ytelse og alder, så er det nok ikke verdt mange kronene. men dersom du ser på andre ting som hvor mange det er laga og hvor spesielt det er, så kan det nok inbringe litt mer.

 

det største problemet er nok å få solgt det tror jeg

Lenke til kommentar

Du KAN få en del ja.. Kanskje opptil 1500kr..

Jeg hadde et 5950Ultra kort for 3 uker sia som jeg fikk solgt til nabogutten for 2000spenn..

Ytelsesmessig så var det ikke vært det, men det så så tøfft ut at han bare måtte ha det..

For en idiot sier jeg.. Jaja

Finner du de riktige så har du flaks :) Bare leit litt, stikk på et lan og si at du skal selge det.. Så får du nok solgt det ;)

Syns du bør få 700-1000kr for det ihvertfall.. Er jo fortsatt et veldig OK kort, og det er klokkevennlig så du bør få dette for det..

 

Lykke til!!

Endret av Shaper^
Lenke til kommentar
Du KAN få en del ja.. Kanskje opptil 1500kr..

Jeg hadde et 5950Ultra kort for 3 uker sia som jeg fikk solgt til nabogutten for 2000spenn..

Ytelsesmessig så var det ikke vært det, men det så så tøfft ut at han bare måtte ha det..

For en idiot sier jeg.. Jaja

Finner du de riktige så har du flaks :) Bare leit litt, stikk på et lan og si at du skal selge det.. Så får du nok solgt det ;)

Syns du bør få 700-1000kr for det ihvertfall.. Er jo fortsatt et veldig OK kort, og det er klokkevennlig så du bør få dette for det..

 

Lykke til!!

Ja du er "kul" som lurer naboungen. :thumbdown::roll: Hvem som er idiot her taler vel for seg selv.

 

Et 5800 ultra er verdt 6-700,- mener nå jeg...er vel ytelsen som gjelder ikke hvor mange/få som har blitt produsert.

Lenke til kommentar
Jeg hadde et 5950Ultra kort for 3 uker sia som jeg fikk solgt til nabogutten for 2000spenn..

Ytelsesmessig så var det ikke vært det, men det så så tøfft ut at han bare måtte ha det..

For en idiot sier jeg.. Jaja

Håper ikke nabogutten leser innlegget ditt. Du høres forresten ut som en hyggelig fyr.

Lenke til kommentar

Det er selvfølgelig alltid mulig å lure folk til å kjøpe noe til en langt høyere pris en det som er reelt.. Men det lønner seg som regel ikke. Hadde jeg kjøpt noe til en langt høyere pris en det som var akseptabelt så hadde jeg nok klaget på det i etterkant. Og da hadde det ikke vært morro å være selgeren lengere. Så, skal du selge det så gjør det på QXL.no. Men ikke forvent å få så mye for kortet for det er et ganske råttent kort ytelsesmessig. Du får nok ikke mer en ca 1000 poeng i 3Dmark05.. og til sammenligning så får jeg glatt 3600poeng med mitt GeForce6600GT kort til 700kr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...