Gå til innhold

et lite spørsmål om et tastatur

Walts

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

skal ha nytt tastatur og lurer på om dette er bra: Microsoft Digital Media Pro Keyboard

skulle egentlig ha Logitech Media Keyboard Elite men de var tomme fram til 28.09 og det for lenge til..

bråker det MS tasturet mye? hvordan er tastene?

finnes det noen bedre i denne prisklassen som finnes på MPX.no ?

Endret av djrabbit88
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Skrevet

Jo, når du spiller CS.

det han sier er vel at han ikke trenger trykke mer en tre omgangen...

on topic så må jeg vel si som jeg alltid sier når det er snakk om tastatur.. logitech ultra x. <3

Skrevet (endret)

jeg spiller faktisk litt CS.. men jeg trenger ikke mer enn 3 knapper=P hopper og skytter jo med musa så da trenger man jo ikke mer enn 3 knapper

Endret av djrabbit88
Skrevet

Jeg har selv et Ms digetal media pro tastatur. Og er fornøyd..

Det har 5 favoritt knapper som da selvfølgelig kan programeres..

F knappene kan også programeres til dine favoritter.

Spiller cs selv, det er vel egentlig ikke no problem så lenge du ikke: går framover, til siden,bakover og hopper samtidig.. hehe.. :thumbup:

Skrevet
Jeg har selv et Ms digetal media pro tastatur. Og er fornøyd..

Det har 5 favoritt knapper som da selvfølgelig kan programeres..

F knappene kan også programeres til dine favoritter.

Spiller cs selv, det er vel egentlig ikke no problem så lenge du ikke: går framover, til siden,bakover og hopper samtidig.. hehe.. :thumbup:

er jo ofte man gjør det i cs da.. eks "dukke hopp" freammover.. (hos meg: shit+ space+w) osv.. og hvis man samtidig reloader så blir det 4 :tease:

vitsen med en slik sperre er at da lager de en version uten denne som koster 50kr mer..(der er jo ms så)

lykke til med tastaturet ditt.. og lykke til i cs :)

Skrevet

hehe, takk.. å det funker jo helt fint når man hopper med hjulet på musa, mye lettere det.. ser jo flere pro CS spillere som gjør det... så blir vel w+ctrl+muse hjulet ned+r) 3 knapper på tastatur.... heh

• 3 måneder senere...
Skrevet

Skal kjøpe nytt tastatur selv da mitt nåværende (Logitech Internet Keyboard) har en slik tre-tast-sperre, men hvordan/hvor kan jeg finne ut slikt?

(ble litt hijack av denne gamle tråden, håper det går bra :) tenkte det ikke var noe vits å starte en ny for nesten samme formål )

Skrevet
Skal kjøpe nytt tastatur selv da mitt nåværende (Logitech Internet Keyboard) har en slik tre-tast-sperre, men hvordan/hvor kan jeg finne ut slikt?

(ble litt hijack av denne gamle tråden, håper det går bra :) tenkte det ikke var noe vits å starte en ny for nesten samme formål )

5413176[/snapback]

Jeg er forelsket i dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...