Gå til innhold

Må DoD:Source kjøpes via Steam ?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Må man kjøpe det via Steam ?

Jeg har en HL2 Collectors Edition - trodde jeg fikk det gratis :(

Edit: :roll:

Endret av Dandar
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke du får det nei. men du kan oppgradere pakken din, slik at du får det, og det er via steam. koster i overkant av hundrelappen ;)

Absolutt vert det!! :D

Skrevet

Dersom du er interessert i multiplayer FPS krigsspill så kan et bedre tips være å bare droppe DOD og heller skaffe deg dagens beste innenfor sjangeren: Battlefield2.

Skrevet (endret)
Dersom du er interessert i multiplayer FPS krigsspill så kan et bedre tips være å bare droppe DOD og heller skaffe deg dagens beste innenfor sjangeren: Battlefield2.

Jeg har BF2 og hatt det lenge. Jeg gidder nesten aldri og spille, skjønner ikke hvorfor (bug, kjedelig?)

Jeg synst DoD alltid har vært bedre når det gjelder close-combat, der suger jo alle BF spilla max - BF2 er litt bedre en de andre tho. Sniper på BF2 er og elendig.

Det viktigste er at BF2 handler om en krig i nyere tid, ikke 2. verdenskrig.

Jeg spurte ikke om hvilket krigsspill jeg skal ha da - det vet jeg.

Endret av Dandar
Skrevet
Må man kjøpe det via Steam ?

Jeg har en HL2 Collectors Edition - trodde jeg fikk det gratis :(

Edit:  :roll:

Nei men du får Lost Coast gratis :p

Skulle fanken meg bare magle. Hvem i huleste skulle nå de tro at de var da som kommer og krever penger for en mod som viser hvor fin HL2-grafikken kan være? :nei:

Men som sagt, DOD:S kan bare skaffes over Steam. Det koster 120 eller 130kr.

Skrevet
Ikke hør på Vice. Dod source eier iforhold til bf2

Dette er selvfølgelig tøys, men det er ikke dermed sagt at alle liker BF2 bedre enn det aldrende DOD.

Skrevet

Dette er selvfølgelig tøys, men det er ikke dermed sagt at alle liker BF2 bedre enn det aldrende DOD.

Nei. 1. han har bf2. og 2. du sa din mening. jeg sa min.

Skrevet

Nei. 1. han har bf2. og 2. du sa din mening. jeg sa min.

Så hvordan i all verden kan du påstå at et spill som ikke ennå engang er gitt ut er bedre enn et annet som faktisk har vært ute i flere måneder? Det er selvfølgelig bare tøys og sludder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...