Gå til innhold

Athlon XP 1800&1900 vs P4 2,0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At dere gidder! Personlig skjønner jeg ike hvorfor noen overhodet overveier AMD. Men jeg er jo glad de er der, ellers hadde ikke jeg kunnet kjøpt min P4 prosessor så billige som de er nå.

 

Jeg kjører en 2.0GHz P4 med GF3, 512mb RDRAM

Cpuen kjører på en PABST 2050RPM vifte, og den eneste utblåsnings vifta jeg har i kabinettet er den i PSU'en, og den er en PABST på 1500 RPM

 

CPU'en er aldri over 40grader på Max load..

Sier litt!

 

AMD er bare problemer med disse råtne chipsettene de har, og prosessoren er ganske billig oppbygd kvalitetsmessig i forhold til Intel sine.

 

Nå som I845DDR chipsettet til Intel har kommet, så skjønner jeg ikke at folk kan kjøpe noe annet!

 

Stabilt og problemfritt. Støysvakheten får man på kjøpet!

Lenke til kommentar

Quote

 

Vel, dersom du mener det er fattigslig å ønske å spare penger tror jeg du bør tenke deg om et par ganger til... Jeg har en "gammel" t-bird 1200 som nå igjen går stabilt på 1700Mhz (fikk skifta den defekte peltieren til slutt) og går langt bedre enn din "state of the art" P4 1900... kanskje den blir litt varmere men pytt, hva betyr nå det når jeg ikke har blåst nærmere 4000 spenn på en prosessor... De smarte kjøper AMD og sparer kroner i massevis som de deretter kan bruke på andre ting de mått ha bruk for, eksempelvis; harddisker, grafikkort, latexdrakter, penispumper... whatever. Og at det er Intel som frem til for litt siden har satt standarden er pga. deres riktignok ganske sterke "bedriftsmarked" men dette er et marked som AMD nå etterhvert kommer til å ta over når deres multiprosessor platformer kommer (clawhammer og sledgehammer seriene ... *sikle*). Intel sliter for tiden, det er ikke noe nytt for de som følger med, men for all del; har du ikke noe problem med å betale tusenvis av kroner ekstra for den vederstyggelige intel logoen så værsågod, konkurranse er jo bra for AMD sin del siden det bidrar til produktforbedring noe Intel har fullstendig oversett de siste årene.. aldri mer intel i mine maskiner. (Første jeg hadde var en gammel 8Mhz XT med Intel prosessor)...

__________________________________________________

 

Dere dere skulle bare vist hvor mange penger jeg har spart på og kjøpe AMD nå i mange år , det blir mang penispumper det så dere kan nå tenke dere jeg lver livet med den kule AMDen og den svære K--- :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...