Walts Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 (endret) hvor kan man laste ned det.. vet det er lagt ut lovlig versjon på nette men husker ikke hvor =P og funker den versjonen på XP ? Endret 22. september 2005 av djrabbit88
Walts Skrevet 22. september 2005 Forfatter Skrevet 22. september 2005 her er litt hjelp: google okey, fant det nå.. men vil ikke funke.. sier dne ikek finner cden men det skal jo ikke trenge noen cd =P
KristianF Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 SØK er en fin bil. Var diskutert for ikke så lenge siden dette om TTD. Også OpenTTD. Uansett. Sjekk ut DENNE linken, og kos deg
Walts Skrevet 22. september 2005 Forfatter Skrevet 22. september 2005 SØK er en fin bil.Var diskutert for ikke så lenge siden dette om TTD. Også OpenTTD. Uansett. Sjekk ut DENNE linken, og kos deg ohhh, takker.. hehe, da har jeg noe å spille på skolen også.. hehe
Bear^ Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 For å spille open Tycoon trenger du et par filer fra originale Transport Tycoon for å spille det. Måtte i alle fal jeg. Men Transport tycoon kan du kjøpe her
Walts Skrevet 22. september 2005 Forfatter Skrevet 22. september 2005 For å spille open Tycoon trenger du et par filer fra originale Transport Tycoon for å spille det. Måtte i alle fal jeg. Men Transport tycoon kan du kjøpe her ja måtte det, men spillet ligger gratis ute på nette ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå