toretang5 Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Hei Jeg har begynt i en ny jobb for noen måneder siden, og det er en jobb hvor det er særdeles mye å gjøre, og særdeles stor papirflyt. Jeg må forandre prioriteringer kontinuerlig, og jeg må respondere på telefon og fakshenvendelser i mengder i tillegg til de primære arbeidsoppgaver jeg er ansvarlig for. Jeg forsøker på beste måte å organisere og prioritere arbeidsoppgavene, men det er rimelig vanskelig. Derfor har jeg behov for en meget god organisator for å holde oversikt over hva jeg har å gjøre, og til hvilken tid, med hvilken prioritet etc. etc. Er oppgave-modulen til Outlook den beste organisator tilgjengelig? Vi snakker da kun om freeware eller shareware med få begrensninger, for jeg gidder ikke å bruke egne penger på et arbeidsverktøy. Er det noen som benytter andre gratis organisatorer som de kan anbefale, og hvor man lett kan få oversikten over arbeidsoppgavene? Gjerne en organisator hvor man kan få et mer "grafisk" overblikk over arbeidsoppgavene. Istedenfor å få arbeidsoppgavene listet opp nedover, hadde det vært glimrende å hatt f.eks. et oversiktsbilde i farger, hvor f.eks. man kunne "flytte" arbeidsoppgaver med 1 prioritet til en del av skjermen, arbeidsoppgaver med en annen prioriotet til en annen del etc., slik at man i en hektisk arbeidssituasjon fort kan se hva som haster, og hvilke handlinger man må gjennomføre for å fullføre oppgaven. Har kontinuerlig 30-50 ikke-fullførte arbeidsoppgaver som ligger inne, og synes det er vanskelig å få god nok oversikt.
Legion Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 vip organizer kanskje? http://www.vip-qualitysoft.com/ tukkla litt med i fjor høst, syns den var ok (brukte den bare ut trailperioden). jeg trengte dog ikke noe mer enn en kalenderapplikasjon, så jeg gikk tilbake til mozilla sunbird. hvorvidt vip organizer er passende for din situasjon må du nesten teste, som sagt syntes jeg at den fungerte bra, men nå hadde jeg aldri mer en 5-10 baller i luften til enhver tid
toretang5 Skrevet 21. september 2005 Forfatter Skrevet 21. september 2005 Hvor er det blitt av penn og papir? He, he Hvis jeg skal klare å skrive informasjonen ned for hånd, må jeg skrive veldig stygt for å klare det hurtig nok. Da klarer jeg ikke å forstå hva jeg har skrevet noen timer etterpå...... Dessuten blir det mye ekstra papirer av det, og de er det nok av fra før av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå