Milzit Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Ønsker en force beedback joystick til Flightsim og BattleField2. Ser andre har anbefalt denne, men finnes ikke på lager. Noen som har noen anbefalinger? Gjerne uten altfor lang leveringstid...
Smooth Ceiling Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 (endret) De har den trådløse utgaven på lager, koster litt mer men er nok verdt det. Satt og surfet Komplett i går på jakt etter nytt skjermkort og andre ting, og jeg la merke til at omtrent det meste jeg fant av ting der var "ikke på lager". Edit: Sorry, så ikke at den ikke har FF. Endret 21. september 2005 av Sundiver
ehs5 Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 De joystickene har ikke force feedback. Men uansett så er de supre, jeg elsker Saitek.
Milzit Skrevet 21. september 2005 Forfatter Skrevet 21. september 2005 Mmmm..takk for info. Kanskje jeg skulle gått får den trådløse Saitek, virker som folk er fornøyd med den. Battlefield2 støtter ikke FB uansett.
Milzit Skrevet 22. september 2005 Forfatter Skrevet 22. september 2005 (endret) Elkjøp har denne med FB. Utsolgt den også... Endret 22. september 2005 av Milzit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå