Gå til innhold

Første "spy-pics" av X1800 XL og XT


ExcaliBuR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-uHVgFQ

xl var STYGG, jeg synes de gamle 6800gt korta så fetest ut, de så ut som om de var skikkelig moderne pro gamer kort me en heftig vifte som tar du plasser. det der kunne jo vært laget på begynnelsen av 90 tallet

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ

hvis man skal bruke ca 4000 på skjermkort så er det klart at man velger et stilig ett, og til deg som sa at 6800gt tar en kort plass så er det feil, de aller fleste tar 2 og jeg syntes at skjermkort vifta til gt er stiligere enn ultra, derfor valgte jeg den

Lenke til kommentar
hvis man skal bruke ca 4000 på skjermkort så er det klart at man velger et stilig ett, og til deg som sa at 6800gt tar en kort plass så er det feil, de aller fleste tar 2 og jeg syntes at skjermkort vifta til gt er stiligere enn ultra, derfor valgte jeg den

Alt skal jo rives av i så fall,,, vannblokka skal på i stedet for den orginale! :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ

ja vel, dere kan godt mene det, men noen liker faktisk å ha litt stil inne i kabinettet også. bling heatzinks på minne brikkene, lian li kabinett med modda vindu, og som en nevnte hvit hiovedkort er heller ikke å forakte. I og med at jeg har pcen mere av enn på, tydelig at noen her sitter litt klistra foran skjermen, så bruker jeg og pcen som en slags pynte gjenstand

 

Edit: dere trodde kanskje jeg har kjøpt gt io stedet for ultra bare for å ha stil, nei jeg brukte gt i eksempelet fordi det er mer stil

Endret av Slettet-uHVgFQ
Lenke til kommentar

jeg er til en hvis grad lik prohelp. har også vindu i lian li kassa mi, med led vifter og minimalt med kabler (og de som er der er pakka mest mulig vekk) men jeg kjøper ikke en datadel framfor en annen pga utseende, selv om det virker inn på avgjørelsen (f.eks: jeg valgte en hiper psu framfor misten fordi den har alle kabler strømpa og jeg kan koble fra de jeg ikke trenger) men jeg passer på hva slags merke jeg kjøper, så jeg kjøper jo sef ikke noe drittdårlig bare fordi det ser kult ut. er en balansegang det der

 

så når jeg handler så teller merket og utseende litt, mene om det er et bra tilbud ute å går så gjør det ikkno.

 

dog så iriterte det meg litt at det nye 7800gt kortet mitt fra xfx var grønt og ikke blått som det gamle 6800gt kortet fra samme merke var

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

strømpa kabler har da en effekt, mer effektiv luftflyt (om marginal) i tillegg til at det ser bedre ut, så den er grei.

 

men å velge komponenter utifra utseende istedet for funksjon/ytelse blir som de idiotene som bruker mer penger på å style bilen enn den er verd i utgangspunktet...det blir lissom litt for dumt (imho) :)

Lenke til kommentar
hvis man skal bruke ca 4000 på skjermkort så er det klart at man velger et stilig ett, ... og jeg syntes at skjermkort vifta til gt er stiligere enn ultra, derfor valgte jeg den

omfg! :wallbash:

haha.. second that

haha.. third that

Det var flere som fikk fantomsmerter av den kommentaren ser jeg ja. Så 4th that. :p

Jeg slenger meg på i rekken av oppgitte hardware avhengige her ass. Det får være grenser :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ

jeg har forklart meg om den saken der, tydelig at dere ikke har lest, og jeg er fullstendig enig med Spirre, skulle jeg velge imellom Mist og hiper så velger man hiper selv om Mist er litt mer stabil og støyer kanskje litt mindre.

Og selv om corsair xms3200c2pro twinx muligens er hakket bedre enn ocz platinum og crucial ballistix, så ville jeg faktisk valgt det. Samt at jeg mer enn gjerne velger xfx versjonen av 7800gt foran ASUS sitt minimalt høyere klokket klump av en AC silencer fordi XFX sitt er stiligere med hologram.

Lenke til kommentar

Men å velge GT istedet for ultra fordi kjøleren ser tøffere ut på GT versjonen? (snakker ikke om differanser i kjøler på samme spec kort, det blir ett fett, men å favorisere ett dårligere produkt bare på grunnlag av utseende er vel det vi ikke ser helt logikken i ;) )

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...