Kransen Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 Spillte sammen med en Warlock i går (STV), og la merke til at abilitys slo seg inn i nye 30 min (de det gjaldt) automatisk... Grunnen til at jeg merket dette var at han var AFK mens det skjedde. Hva slags mod brukes til dette? Kjører CT_MOD selv... Er jo en kjekk sak!
Kransen Skrevet 20. september 2005 Forfatter Skrevet 20. september 2005 Spillte sammen med en Warlock i går (STV), og la merke til at abilitys slo seg inn i nye 30 min (de det gjaldt) automatisk... Grunnen til at jeg merket dette var at han var AFK mens det skjedde. Hva slags mod brukes til dette? Kjører CT_MOD selv...Er jo en kjekk sak! edit : Ingen?
Plomma2 Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 Det fins en priest mod som heer autoinnerfire som ved litt mix og trix kan endres til å buffe degselv med andre ting.
Kransen Skrevet 20. september 2005 Forfatter Skrevet 20. september 2005 Eller er dette snakk om en macro?
Kransen Skrevet 20. september 2005 Forfatter Skrevet 20. september 2005 Glimrende! Den var jeg ute etter! Takker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå