Digitize Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 (endret) Hei ! Jeg har 2 stk webkamera jeg ønsker å ta i bruk. Jeg fikk en nydelig liten Cavalier King Charles valp for 4 mnd. siden som har vært under tilsyn på dagtid fram til nå. Men når dama nå begynner å jobbe, så blir han dessverre nødt til å være hjemme alene 5 - 6 timer på dagtid. Da er det jo greit for meg å kunne se litt av hva det lille nurket bedriver tiden med. Planen min er å sette 1 eller 2 USB kameraer opp slik at jeg får en liten oversikt over stua. Om det er greiest å ha en løsning slik at det tas et bilde hvert minutt eller noe sånt og uploader til en html side, eller om jeg skal sette opp en live streaming, vet jeg ikke. Jeg har idag en delta linje fra NGT (Delta 4500/600). Jeg har ikke noe programvare som fulgte med noe kamera og ønsker i utgangspunktet å slippe å kjøpe noe dyre greier. Finnes det noe dere kan anbefale som løser problemstillingen hos meg ? Takk for alle svar ! Edit; skriveleif! Endret 19. september 2005 av Digitize
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå