fox Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 (endret) Final Fantasy Advent Children Norsk tekst Her kan du laste norsk tekst; --Link slettet av moderator -- Endret 18. september 2005 av tom waits for alice
Hr. Jenssen Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Forvirret? Tydeligvis, for tekster til en ulovlig nedlastet film passer ikke å poste om her på forumet.
fox Skrevet 18. september 2005 Forfatter Skrevet 18. september 2005 Det er ikke lov å poste warez ja men sub? nei... en sub fil som er lagd av meg, jeg sier det er lov å laste ned fra meg, så er det lov?
Vrengtpolvott Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 [iC' date=18/09/2005 : 19:29] Forvirret? Tydeligvis, for tekster til en ulovlig nedlastet film passer ikke å poste om her på forumet. Husk at filmen har kommet ut på DVD, så han kan jo ha kjøpt den, rippet den til privat bruk, og laget en norsk tekst til de andre som også kan ha gjort dette
fox Skrevet 18. september 2005 Forfatter Skrevet 18. september 2005 Slutt med warez og off-topic nu.. Last ned og gi tilbakemelding, evt diskusjon om filmen
tom waits for alice Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 (endret) 1. Filmen er ennå ikke ute på markedet, Den er kun lansert i Japan, og det for 5 dager siden. 2. Trådstarter sier i tråden jeg stengte igår at han oversetter sammen med Nevnarion, som der sa rett ut at han hadde lastet ned filmen og tilbød adressen til torrenten. 3. Selv om trådstarter har laget sub'en, eier han ikke rettighetene til teksten til filmen, og siden den er laget fra en piratkopi har han neppe spurt selskapet om lov til å gjøre det. Dermed er den eneste måten folk kan nyttigjøre seg denne for øyeblikket ved selv å laste ned filmen. Dermed rammes den elegant av retningslinjene: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet Stenges. Ikke mer snakk om dette før filmen kommer offisielt til hjemlige trakter. Geir Endret 18. september 2005 av tom waits for alice
Anbefalte innlegg