Gå til innhold

Til dere som synes grafikken er dårlig i BF2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Psh, BF2 suger.

Sitter her og kjører det i winex med MX4000-kortet mitt, som ifølge esken har RÅ ytelse. Grafikken er jo dårligere enn i 'Beneath A Steel Sky'.

*Knekke CD-en*

Skrevet (endret)
Psh, BF2 suger.

Sitter her og kjører det i winex med MX4000-kortet mitt, som ifølge esken har RÅ ytelse. Grafikken er jo dårligere enn i 'Beneath A Steel Sky'.

*Knekke CD-en*

sikkert noen som har lurt deg og gitt deg bf1942, for bf2 kommer vitterlig på en DVD.. :whistle:

Endret av Roskov
Skrevet (endret)
haha! Du spamma DoctorMacabre! lol. :!:

eh?

du la innlegg to ganger etter hverandre :p

men du, Goophy! (spøkelsesudyret på forumet) Hvis du ikke er fornøyd med grafikken på BF2, så får du søren meg skjerpe deg! sytegutt! :nei:

men hvis du synes spillfølelsen ikkje er helt rett, så holder jeg med deg.

Endret av Ingiz
Skrevet
Psh, BF2 suger.

*Knekke CD-en*

haha, elsker sarkasme...., :thumbup:

Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Skrevet

Grafikken er konge, men ragdoll-fysikken er bedriten... Noe de burde fikse i en kommende patch spør du meg. FOlk tar jo backflips hvis du stikker dem med kniven :hm:

Skrevet
Grafikken er konge, men ragdoll-fysikken er bedriten... Noe de burde fikse i en kommende patch spør du meg. FOlk tar jo backflips hvis du stikker dem med kniven :hm:

Hverken ragdollen eller "de destruktive miljøene" er noe å skryte av. Men hvem bryr seg? Spillet er jo ekstremt bra.

Skrevet

Ser at noen sier det er grafikkinnstillinger som heter "insane", noe jeg ikke finner ut av, hos meg er det kun 3 grafikksettings, og high er det beste her, noen som kan hjelpe meg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...