Gå til innhold

Zodiac veldig trege?


spzh

Anbefalte innlegg

Mobilen min nektet plutselig å slå seg på igjen etter at den "klikket" og slo seg av den 2. september. Sendte den inn til Zodiac mandag 5. september, og ble samme dag forsikret om at det kom til å ta "maks en uke inkludert transport!" før jeg fikk den tilbake igjen.

I morgen er det to uker siden, og jeg har ikke fått tilbake telefonen! :mad:

 

Synes det har tatt veldig lang tid, spesielt ettersom de sa at det ikke kom til å ta mer enn en uke før jeg hadde den i hånda igjen. Men, første/forrige gang den ble sendt inn på grunn av samme problem tok det over FIRE uker før jeg fikk den tilbake! ... hvorav de to siste var med intensiv telefonmasing om når jeg skulle få den :p

 

Andre som har erfaringer med hvor land tid det tar før man får tilbake telefonen? Synes det er kjedelig at jeg så langt har vært uten min kjære Symbian-telefon i over 6 uker, selv om den ikke er gamlere enn at den ble kjøpt i mars! :thumbdown:

Endret av spzh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvilken mobiler dette?

Siemens Sx1. Funket veldig bra inntil den plutselig bare stoppet opp og ikke ville starte igjen en gang i sommer. Har vel egentlig ikke funket så bra etter det :p

 

Men var ikke det som var poenget. Bare lurte på om det tar så lang tid før dere får tilbake telefonene deres også? :/

Lenke til kommentar

De er veldig trege om dagen ja.. Men det er ikke bare zodiac sin skyld da. De har veldig problemer med å få levert deler eller telefoner fra siemens om dagen også.

Jeg har ventet på en siemens s65 i over 2 mnd nå.

De tar seg av reklamsjoner for mobilprodusenter også og dette tar litt lengre tid. Så de har vell mye å gjøre.. MEN MAS. Jeg maste hver dag på de i over 2 uker på en tidligre sak:)

Lenke til kommentar
Jeg har ventet på en siemens s65 i over 2 mnd nå.

Fy faen... TO måneder! Da hadde jeg klikka helt :p

 

Ringte igjen i dag. "Stor pågang om dagen serru!" *sette over telefonen til noen andre* "Hm, næh, jeg skjønner i grunnen ikke hvorfor den telefonen ikke er sendt enda... Jaja"

 

Er vel bare å vente, da. Men blir så lei av å drasse rundt på en tre-fire år gammel 6610... (vel - den er liten, men har jo "ingen" muligheter i forhold til en Symbian-telefon!)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...