MoFFaSSa£ Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 (endret) Som topicen sier så vil jeg anta at jeg er bøgga på en eller annen måte. Hvis dere ser på chaten så er den tom selv om jeg prøver febrilsk å skrive til en kompis som svarer meg, men den er fremdeles tom? Hva for noe muffins har skjedd her? Endret 18. september 2005 av MoFFaSSa£
Der Kommissar Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Vel, er det det med charge-greia? Får hele tiden opp en sånn rute selv, med "parry" og diverse ammoer. Bryr meg egentlig ikke, går bort om du mouser over noe. Ps. Kanskje du burde skifte emnetittelen? Og en noe mere utfyllende beskrivelse hadde vert fint
MoFFaSSa£ Skrevet 18. september 2005 Forfatter Skrevet 18. september 2005 hvordan i har jeg klart det? Og hvordan skrur je den på igjen?
Der Kommissar Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Er det chatten du snakker om? Skjedde et par ganger med meg. Enten så har du vert utenfor noe chatactivitet, ellerså har det skjedd at du har leava kanalene. Bare å skrive /join 1, /join 2, /join 3 osv. Eller så klikker du på "general", og klikker på kanalene inni der
mutamata Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 slett WTF og WDB mappene i wow mappa di. men da blir alt som det var første gangen du startet spillet
SilverCRX Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Eller: Interface options - Simple chat. Det burde fikse problemet (men da får du combat log'en oppe hele tiden, noen liker ikke det).
Slåmeg Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Dette skjedde meg etter patchen. Du skriver, så alle kan se det uten deg. Slett WTF og WDB som graslauk sier.
TST Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Vennligst ikke endre topic til "problemet er løst" når et problem er løst. Det gjør det umulig for andre med samme problem å finne frem til aktuelle tråder, og løsninger. Denne tråden stenges fordi den ikke lenger gir noen mening.
Anbefalte innlegg