Gå til innhold

Perditions Blade vs Fang of the Faceless

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Fang of the Faceless (Zul'Gurub, vet ikke hvilken boss)

http://www.thottbot.com/?i=51696

vs.

Perditions Blade (Ragnaros)

http://www.thottbot.com/?i=37696

Min mening

Perdition Blade har mer base dmg enn Fang of the Faceless. Dette er det eneste som er best på Perdition.

Fang of the Faceless har bedre speed (1.90, 0.10 tregere enn Perdition). Dette gjør at attack power adder mer dmg. I tillegg har Fang of the Faceless +28 attack power og +1% crit mens Perdition bare har usle "Chance on hit: Blasts a target for 40 to 56 Fire damage."

Så jeg konkluderer med at Fang of the Faceless er mye bedre enn Perdition Blade. Burde det være slik? Burde Zul'Gurub drops eie MC drops?

Hva mener dere? :)

EDIT: Fang of the Faceless har 28 attack power, ikke 26.

Endret av omiro
Videoannonse
Annonse
Skrevet
desto lavere speed, jo raskere det.

1.90 er raskere enn 2.....

Og jo høyere attack speed er, jo mer skade vil hvert slag gjøre. Men på en dagger vil vel lavere speed være bedre?

Skrevet

I offhand ja. I mainhand burde du ha noe tregt, og mye min/max. Kan huske DeeTee her på forumet hadde et laaangt innlegg om akkurat dette, så jeg foreslår dere søker etter det. Lærte masse nyttig etter å ha lest den ja :yes:

Skrevet (endret)

Fang of the Faceless vil gi 7,8,9 mer skade på maxcrit på ambush ved 1000attackpower - altså er den bedre enn perditions ved 1000 AP, som man som oftest har PvE messig med buffs o.l. - I tillegg har den +1% crit og litt ekstra attackpower i mixen. Så ja, noen ganger er den bedre enn perditionsblade - men om du har perditionsblade fra før av, har du liten bruk for den.

Men sånn i fleste tilfeller for deg selv, vil den levere noe dårligere damage, men dette er minimalt. Det er ingen vesentlig forskjell i damage på de 2 daggersene. Hvertfall ikkeno som bør diskuteres. Du tar den første av disse daggerne du får og holder deg til den rett og slett. Jeg fikk perditions for en stund siden, og kommer ikke til å bruke DKP på denne.

ktnx bye!

Endret av DeeTee
Gjest Slettet+987123897
Skrevet

Hva med å ha begge to i Dualwield? Eller blir det dumt?

Skrevet
Fang of the Faceless (Zul'Gurub, vet ikke hvilken boss)

http://www.thottbot.com/?i=51696

vs.

Perditions Blade (Ragnaros)

http://www.thottbot.com/?i=37696

Min mening

Perdition Blade har mer base dmg enn Fang of the Faceless. Dette er det eneste som er best på Perdition.

Fang of the Faceless har bedre speed (1.90, 0.10 tregere enn Perdition). Dette gjør at attack power adder mer dmg. I tillegg har Fang of the Faceless +28 attack power og +1% crit mens Perdition bare har usle "Chance on hit: Blasts a target for 40 to 56 Fire damage."

Så jeg konkluderer med at Fang of the Faceless er mye bedre enn Perdition Blade. Burde det være slik? Burde Zul'Gurub drops eie MC drops?

Hva mener dere? :)

EDIT: Fang of the Faceless har 28 attack power, ikke 26.

den er ikke mye bedre enn Perdition.

Perdition er bedre.

men den er veldig nære.

Skrevet

Jeg tar mye heller Brutalityblade/Vis'kag i offhand enn corehound tooth. Tror ikke det er mange som vet hvor bra det er med en skikkelig treig offhand som gjør mye skade.

Skrevet
Jeg tar mye heller Brutalityblade/Vis'kag i offhand enn corehound tooth. Tror ikke det er mange som vet hvor bra det er med en skikkelig treig offhand som gjør mye skade.

enig

Skrevet

eller faktisk når jeg tenker meg om.

altså, offhand har jo ikke noe instant attacks?

så skjønner ikke helt poenget med trege våpen?

altså viskag har jo bra DPS, men det er vel det eneste som er bra ved den i offhand?

Skrevet

QFT

Skrevet (endret)

Nei, det er feks grunne til at jeg og Repine gjør 250k mer skade igjennom MC enn de andre, fordi offhanden vår faktisk gjør skade. Og den gamle tankegangen med "Kjappe våpen i offhand gjør at poison proccer oftere" er vel og greit det - men foretrekker brutale våpen i offhand, fordi de hele tiden slår for 2-300 ekstra.

hit.jpg

Som de røde talla der, digg å hitte for sånt imellom attacksa. Funker bra i korte og lange kamper.

På brutalityblade er det jo også 9str, 9agi (18AP) og 1crit, som heller ikke er å forrakte. 9 agi blir jo +0.33% crit, dodge også.

Endret av DeeTee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...