Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp :| Nå står det i trackingen. De har da ikke vært hos meg å prøvd å levere den :S

12/08/2009 9:57 A.M. THE RECEIVER WAS UNAVAILABLE TO SIGN ON THE 1ST DELIVERY ATTEMPT. A 2ND DELIVERY ATTEMPT WILL BE MADE
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter det jeg har hørt, pleier de bare å si at mottaker ikke var tilgjengelig dersom det ikke er parkeringsplass rett på utsiden av døren eller det er mange trapper/rotete inngang.

Ring fraktfirmaet og be de komme igjen, fordi du faktisk er hjemme.

Skrevet
Etter det jeg har hørt, pleier de bare å si at mottaker ikke var tilgjengelig dersom det ikke er parkeringsplass rett på utsiden av døren eller det er mange trapper/rotete inngang.

Ring fraktfirmaet og be de komme igjen, fordi du faktisk er hjemme.

Seriøst? Oi, ja da får jeg prøve da.

Skrevet
Ring på stigende adrenalin, eneste som funker.

Ringte nå, han syntes det var forunderlig selv at de ikke engang hadde ringet på. Han kontakter han som kjører bilen, og han skulle da kontakte meg igjen.

Skrevet (endret)

Tror min var rimelig fulladet da jeg fikk den også. Postmannen ringte forsiktig på og var på vei inn i bilen og videre før jeg rakk å åpne døra. Bare flaks at jeg fikk den på første forsøk.

Endret av Atald
Skrevet

Jeg ringte UPS tidlig idag, han sjønte ikke hvorfor de ikke hadde ringt på hjemme til meg. Han sa at han skulle kontakte føreren av bilen, men har ikke hørt no fra dem idag. Men det dukket opp no nytt på sporingtrackeren.

08.12.2009 15:52 DESTINASJONSSKANNING

08.12.2009 15:52 IMPORTSKANNING

Prøver de runde 2 nå eller hva skjer :p

Skrevet

Nettsidene til selskapet som står bak «undersøkelsen» sier egentlig det meste om min tro på slik statistikk. Her kan det jo like gjerne bety at de som i utgangspunktet er troende til å ringe support foretrekker å ringe Apples egen support fremfor tvilsomme tilbydere med rare nettsider.

Skrevet

Statistikk er lett manipulerbar data, og for ofte ikke noe særlig å stole på.

Uansett, hvordan er det med themes til Safari? Jeg kunne tenkt meg at bokmerkelinjen var tynnere:P

Skrevet

Uten å si noe sikkert, vil jeg kanskje tro at skjermen dukker opp som et audiointerface over USB. Dette er ikke noe jeg er hundre prosent sikker på, men det gir i hvertfall mening med tanke på at det ikke er noen minijack-innganger på selve skjermen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...