sigen Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 (endret) har tenkt en stund, og har bestemt meg for at jeg skal gå over til LCD-skjerm. Kom over denne 19"-skjermen, og rent tallmessig ser den ganske god ut. Lurer da på om denne er noe å satse på når jeg skal bruke skjermen til spill, film og vanlig Windows-bruk? Til de som ikke gidder å gå inn på linken: Videoseven E19PS Skjermtype: LCD Størrelse: 19 tommer Høyeste oppløsning: 1280 x 1024 punkter Responstid: 12 ms Lysstyrke: 300 cd/m2 Kontrast: 800:1 TCO-standard: TCO 03 ISO 13406-2: Ja VESA-feste: Nei Tilkoblinger: D-Sub / VGA Høyttalere: Ja Vekt: 4.6Kg Strømforbruk: 65Watt Ser at den har 300 cd/m2, og har hørt at dette bør ligge på rundt 250. Har dette så mye å si? Og det kan vel stilles på(?) På forhånd takk for svar EDIT: Tar også imot forslag til andre skjermer i samme prisklasse Endret 14. september 2005 av sigen
Peefy Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Det er forsåvidt liten M/s så den er jo tålig bra og etter anbefalinger og erfaringer så er dette ikke et dårlig valg til den prisen vertfall. https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=35011 Har spelt på skjermen selv og er fornøyd.
sigen Skrevet 15. september 2005 Forfatter Skrevet 15. september 2005 Takk for komentaren. Synd du ikke har noe å si om film og wondows-bruk, siden det går endel av det også. Men en ting fra prisguiden: Hos Amentio, den billigeste butikken, har den bare 500:1 kontrastforhold, da er det vel ikke samme skjermen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå