Gå til innhold

Den store Zul gurub tråden.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

På testservern kunne du bare skrive LFG ZG enten i din faction sin "hovedby" altså IF eller Orgrimmar eller gå ned i STV og skriv det... fant party med en gang.. men er ofte en del nubs som kun har en lvl 20 som spiller på testservern :no:

Endret av Xtra
Videoannonse
Annonse
Skrevet
noen som kan si meg hvordan man tar første bossen?

vi wipa på 50%

Bare pull ho ut og gå vekk fra hulen, da kommer det ikke flaggermus.

javel. det er ikke værre nei :blush:

takk :thumbup:

Skrevet
synes bwl og mc er bedre enn ZG og jeg liker ikke bwl heller

Bedre som i morro, eller bedre som i bedre drops ?

Sistnevnte sier seg jo selv.

Skrevet
minium req på ZG?

Er 60 det gitt.

Kan muligens ta med deg en eller to 59's og.

Vi tok forresten første boss. Droppa blåe druid skuldre (Som jeg fikk ;) ) Andre boss gikk greit, helt til han wipa hele raidet på et sekund. 48K Holy dammage mot alle som en. Var ikke gøy, så vi splitta. Imorra tar vi han.

Skrevet
Holdt på i 5 timer og ga oss etter å ha drept nest siste boss :| Onyxia tid så..

Jeg synes instancen var helt superb! 9/10 ! Har ikke hatt det så morro på lenge :D

Dropsa er jævla bra egentlig, vi fikk noen blå legs som hadde bedre stats enn nemesis leggings! (De hadde 23int og 23 stamina og 32+ spell damage! sjukt :) )

Jeg må nok se deg paste bilde av disse blå buksene :) Tror dessverre ikke på deg.

Looten i MC er i det store og hele bedre enn looten i ZG.

Skrevet
en hunter fikk den

*jawdrop*

Hadde dere ikke warriors med?

Looten i MC er i det store og hele bedre enn looten i ZG.

Øh, ja? Så er jo MC en 40-manns instance og ZG en 20-manns hvor pickups faktisk kan funke.

Skrevet
En hunter fikk den

LOL. Var det ingen andre som ville ha den? Jeg hadde ikke tatt den imot selv om folk hadde kastet den etter meg. :p Heller til disenchant, så hadde jeg fått 2-4 Large brilliant shards. hehe

Skrevet

Fikk nå ikke gjort stort med skade der da, litt ble det jo - var litt vanskelig å backstabbe siden jeg lagga litt og debuffen fra sverdet til grogg gjør at jeg ikke ser hvilken vei monsteret peker ^^

men kjører http://www.axemen.org/dagger.htm build

og

http://www.wowrankings.com/viewb.htm?id=39695

Bortsett fra at jeg nå har klart loote meg til Don Julios band da..

Og så bruker jeg ikke sverd som på wowrankings sida, men perdition's blade i mainhand og brutality i offhand.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...