jonasdaman Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 skal du ha crit build så hvorfor ikke starte en rogue?
Cannabiskopen Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 som vi sa på barenskolen, mere blod! mere blod! mere blod! hehe, ikke ta det så ille opp her folkens, prøver bare å skaper litt mer "hygge" eller noe sånt i denna posten.
GRendal Skrevet 13. september 2005 Forfatter Skrevet 13. september 2005 Det var på ingen måte et personal angrep, jeg sa bare min mening. Og for å være ærlig, når jeg leste den første posten din virket det ikke som du overhodet hadde spillt spillet. Slik oppfattet jeg det ihvertfall. At folk har en lvl 60 char betyr ikke at du har peiling. Finnes det faktisk folk som ikke har en lvl 60 char enda? hvorfor virket det sånn? du kan jo i det minste presisere hva som var så bak mål. Sitter her med main tanken i guildet og 2 andre dps warriors, og vi skjønner det ikke... Greit nok at Crit warrior ofrer for mye stats, men ideen er legitim nok. Og det gearet jeg listet opp er faktisk cookie cutter ( mail delene er diskutable, men resten er top notch) For å gi deg et lite hint... Prøv det oppsettet og se hva som skjer. Mitt tips til deg og dine guild mates. Kom gjerne tilbake med resultater. hvilke items på det første oppsettet var det du synes var søppel? eller var alt søppel?
PcT Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Lionhearth helm FTW! (Lager du en char på en server der folk kan lage den er den veldig farmable )
GRendal Skrevet 13. september 2005 Forfatter Skrevet 13. september 2005 Lionhearth helm FTW! (Lager du en char på en server der folk kan lage den er den veldig farmable ) sant nok, har ikke droppa for oss enda.
Supernaut_ Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Mye agillity og lite strenght er dårlig. Du critter jo på like mye som folk med mye strenght slår på til vanlig.
Thraze Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Mye agillity og lite strenght er dårlig. Du critter jo på like mye som folk med mye strenght slår på til vanlig. My point exactly. For å svare på hvilke items jeg syns ikke passet inn: All av mail ihvertfall. Greit nok armor ikke funker mot casters, men på Bladefist er ihvertfall 70% av alle spillerne rogues/shamans/paladins/warriors. Da er masse armor å foretrekke.
jokki Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Men nå kommer jo mye av +agi og +crit% utstyret med + strength også. Jeg har en crit warrior lvl 39 med 20% crit-chanse og jeg har minst like mye strenght som en "normal" warrior. Personlig så går jeg for DW så jeg critter nesten dobbelt så ofte og får flurry aktivert nesten dobbelt så ofte. Senere så får jeg brukt impale på dem også og det er da jeg tror de store mengdene med skade kommer:)
Thraze Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Men nå kommer jo mye av +agi og +crit% utstyret med + strength også. Jeg har en crit warrior lvl 39 med 20% crit-chanse og jeg har minst like mye strenght som en "normal" warrior. Personlig så går jeg for DW så jeg critter nesten dobbelt så ofte og får flurry aktivert nesten dobbelt så ofte. Senere så får jeg brukt impale på dem også og det er da jeg tror de store mengdene med skade kommer:) Du critter muligens mye med DW, men jeg kan love deg at du ikke kommer til å drepe noe i pvp med en fury build.
Stoop kid Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Har nesten alle de tingene, bare at jeg er furywarrior + bruker noen MC-items. Har fortsatt noe igjen på ønskelisten, og rogues har priority på core hound tooth (argh), men har aldri hatt det så gøy med warrior før. Mailitems som beltet og hjelmen er veldig bra, ingen vits i å fjerne dem (crown of destruction og Onslaught Girdle (mye agi, strength og crit utfra de to) fra Ragnaros ville vært bedre, vet posten er uten MC-grade items, men siden du allerede har kommet forbi stadiet..) Utregninger har vist at Crusader er den beste enchanten om du ikke bryr deg om immunity to disarm. Kan ikke linke, for det lages 100 uoriginale threads hver dag på forumet. Jeg ville valgt den. Som de andre sa, HP er viktig. Jeg har selv ganske lav HP for øyeblikket, og merker det godt. På den andre siden er det mye crit og gøy. Må finne et bildeprogram som kan åpne WoWscreens (noen tips?), så kan jeg vise stats for de som bryr seg om det. I teambased groups som WSG, Arathi Basin rocker jeg vilt, men merker fort at buildet har begrensninger (furycrit med lite hp) mot andre warriors. Men jeg velger gøy over effektivitet any day.
Myx Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Må finne et bildeprogram som kan åpne WoWscreens (noen tips?) Irfan View Leser "alle" filformater, er helt gratis, og har i tillegg et par funksjoner som selv svært dyre bildebehandlingsprogrammer kan misunne dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå