Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Leter etter en spesiell spiller!


mongojarle

Anbefalte innlegg

heisann!

jeg er på jakt etter en spesiell spiller til bil.. tror kanskje det er en sony..

 

saken er at når bilens tenning er av, eller spilleren er slått av, så er hele fronten på spilleren sort. Det er også en liten knapp øverst i venstre hjørne eller noe som er til å få den motoriserte flip-down skjermen ned, slik at knappene ligger liksom bak skjermen (litt skrått opp mot taket) og den det er cd-slot bak der...

 

noen som skjønner hva jeg mener, og hva jeg er ute etter? jeg har vært på tur med en som har den spilleren, men får ikke tak i han fyren nå...

 

på displayet forran er det relativt store bokstaver, eller så kan man få sånn equalizer der tror jeg.. (mulig jeg blander inn andre spillere nå)

 

hvis dere ikke skjønner hva jeg mener skal jeg tegne den i paint!! hehe..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
den cd-spilleren du snakker om er ikke så spesiell, men fant bare en slik sony-spiller...

http://www.sony.no/view/ShowProduct.action...y=ICA+CD+Tuners

njaaa... jo... fin den også, funker fint...

 

men det var altså ikke den jeg var på jakt etter.. den jeg egentlig vil ha er skjermen "mye" større på, skjermen går helt ut til kantene + at det er ikke forskjellige områder på skjermen (den du linker til har både bilde, eq, ditt og datt. på den jeg er ute etter va det bare tekst som scrollet over skjermen...)

 

den kan ikke være så altfor gammal, det er mp3 på den...

 

bakgrundsbelysningene på tastene er blå, det samme er teksten forran (med noen røde detaljer som peak på eq o.l)

Lenke til kommentar
En kamerat av meg har en slik spiller du snakker om, den er vesentlig mer firkantet i designet en den som er vist over. Jeg synst det er en plagsom spiller. man må jo altid ha den fjernkontrollen liggende

ja, mer firkantet... jeg tenkte å kjøpe en slik fjernkontroll som er en liten stikke som man limer fast under blinklys-armen ved rattet...

 

spør han kompisen din da... vil gjerne ha produktnummer eller hva det heter...

 

tror den heter sony 700r eller noe...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...