Gå til innhold

Hvordan ta ned Lucifron


Anbefalte innlegg

I min guild må man være frost spec for å få være med i mc i det hele tatt..

Men ja, frostbolts er det som duger, eller arcane missiles. Det er litt mana inefficient da, men det er ikke noe problem for warrior å holde aggro så lenge de ikke overnuker... Men det er lett å se på damage meter om du begynner å komme litt for langt opp på listen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vil heller vite hvordan drepe Majordomo da guildet har slitt med han hittil :dontgetit: .

 

Lucifron er latterlig lett :shrug:

http://home.online.no/~quaker/majordomo.avi

 

your wish is my command :)

 

Her er nok en gammel film hvor vi tar ned Majordomo - det viktigste å tenke på når man skal gjøre dette er rekkefølgen å ta ned mobsa. Samt la den ene eliten være på 15% før man begynner på den siste, slik at man fort får ned en når sheepene sprekker.

 

gl

Lenke til kommentar
Vil heller vite hvordan drepe Majordomo da guildet har slitt med han hittil  :dontgetit: .

 

Lucifron er latterlig lett  :shrug:

http://home.online.no/~quaker/majordomo.avi

 

your wish is my command :)

 

Her er nok en gammel film hvor vi tar ned Majordomo - det viktigste å tenke på når man skal gjøre dette er rekkefølgen å ta ned mobsa. Samt la den ene eliten være på 15% før man begynner på den siste, slik at man fort får ned en når sheepene sprekker.

 

gl

Tusen takk Deetee, får studere dette nøye :thumbs:

Endret av Keylar
Lenke til kommentar

Det er ikke noe spesiell måte man dreper luci eller major eller noen av dem andre bossene. Blizzard har ikke laget dem for at man skal gjøre akkurat slik så går det lett, eller alle andre måter så ere fail.

 

Kanskje ikke noe å skryte av men jeg har verdt i pwnage-guilden på ragnaros servern lenge nå, der brukte vi alltid den taktikken som var enklest å forklare og så håpet vi alt gikk bra.Var med på å ødelegge guilden nå i helgen og gikk til en annen, og merket med en gang at selv om de brukte 1time på å forklare hvordan man gjorde det så gikk bossene ned på første forsøk. (har kanskje noe med at alle har vel fulle tier1 set osv tull menmen). Begge måtene funker, enkel zerg taccs, eller kompliserte taktikker som krever at raidet hører og utfører det akkurat som det sies.

 

Hvordan man gjør ting kommer veldig ann på hva slags folk du har i guilden, og hvor mye dere har gjort ting. Men kan anbefale dere å prøve alternative måter å drepe folka på spess der det er mer enn 1 mob som skal drepes.

 

Tømme luci for mana er grei, enkel taktikk som vel krever at folk hører minimalt på raidleder.... ellers funker zerging som faen om har folk som ikke hører/eventuelt når man ikke gidder bruke tid på manadraining.

 

Blei litt teit post. Så ignorer den om poenget ikke kommer godt frem.

Lenke til kommentar
Kanskje ikke noe å skryte av men jeg har verdt i pwnage-guilden på ragnaros servern lenge nå, der brukte vi alltid den taktikken som var enklest å forklare og så håpet vi alt gikk bra.Var med på å ødelegge guilden nå i helgen og gikk til en annen, og merket med en gang at selv om de brukte 1time på å forklare hvordan man gjorde det så gikk bossene ned på første forsøk. (har kanskje noe med at alle har vel fulle tier1 set osv tull menmen). Begge måtene funker, enkel zerg taccs, eller kompliserte taktikker som krever at raidet hører og utfører det akkurat som det sies.

 

Hvordan man gjør ting kommer veldig ann på hva slags folk du har i guilden, og hvor mye dere har gjort ting. Men kan anbefale dere å prøve alternative måter å drepe folka på spess der det er mer enn 1 mob som skal drepes.

Du var altså I LTR og joinet Aequitas? Eller til Never Born? woot woot?

Sikker på at grunnen ikke er at de som var der har vært i mc mange ganger før og vet nøyaktig hva de skal gjøre? Vi ble eid av ragnaros igår foresten.... Det suger :/

Domo er lett, sheep healers og ta ned en og en add... stopp dps når de shielder osv... (veldig enkelt forklart)

Hva kaller du deg ingame? :O

 

Men angående luci så vil jeg si du forklarer det litt vel enkelt når det gjelder zerging, noen må faktisk dispelle og, og hvis det er zerg kan du aldri være sikker på at det skjer :p Spesiellt ikke om de som er der ikke har vært der før...

Anyway, bra å se at det er hardware.no folk på ragnaros og :thumbup:

Endret av MetiCx
Lenke til kommentar
Selvfølgelig er det mange måter å ta en boss - og man kan jo zerge eller gjøre hva man vil. Men det er jo greit å gjøre det på en kjapp og effektiv måte slik at man slipper så høye repaircosts og lang ventetid på ressing. :)

Nettopp, vi brukte nesten 3 timer på 5 wipes på Majordomo, slikt orker jeg ikke.

Vi prøvde også samme idiotiske taktikken hver gang da raid leader ikke ville høre om noe annet "for dette hadde han sett virka selv".

 

Problemet hos oss er nok at halvparten av raidet vårt er specca for pvp, altså tonnevis med stamina +spell dmg gear osv osv, men relativt lite int +defense gear (utenom om vår tank).

 

Jeg merka selv jeg gikk tom for mana tregere enn noen av shadow priestene, mens jeg heala for fullt selv.

Håper virkelig vår raid leader bestemmer at skal man MC, så respeccer man til noe som hjelper raidet og skaffer seg det riktige gearet.

Er virkelig tull når vi har med paladins i full pvp gear som ikke vil bruke noe annet fordi "it rocks" :roll: .

Endret av Keylar
Lenke til kommentar

3 timer er ikkeno, bruker ofte oppimot 10 timer på å finne ut tacts på en boss og ta han ned - dette skjer hvertfall i BWL. Hvertfall når man er en av de første og må finne ut ting selv.

 

Det finens fordeler og ulemper med alle ting. Fordelen med å ta en strategi og holde seg til den er at man blir bedre og bedre på den strategien - men er den feil bygget opp er det mulig man bruker 3 timer på å ikke få til noe.

 

Jeg er tilhenger av å prøve og prøve på den samme strategien gang på gang til folk har perfeksjonert det de driver med hvertfall. Selvfølgelig går det ann å se ann om det er gjennomførbart.

Lenke til kommentar

Ja er nok enig i at 3 timer i MC ikke er spesielt lenge, men allerede etter 3 wipen kunne de fleste konstatere at healerne ikke hadde nok mana, selv med pots til å klare det. Er slikt jeg blir irritert over, når raid leader bare "come on guys, im sure if we just zerg this 25 more times it's gonna work" :mad: .

 

Selv om på Magmadar har denne fremgangsmåten virket for oss :blush: .

Er vel kanskje verdt å nevne at vi er 4 guilds som er i Molten core sammen, men selve kjernen, dvs Tankene og de fleste healerne er fra mitt guild.

og vi er relativt avslappet med tanke på mc / bwl.

 

Noen ganger hadde en mer pve orientert server vært fin , spesielt når jeg er dritt lei pvp'en i wow.

 

edit: leif's

Endret av Keylar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...