Gå til innhold

Starte ny char på en "BG befolket" server

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter mislykkede forsøk på bl.a. Haumarush (eller hva den nå heter) som allerede er high pop, så tenker jeg på å starte en char på en annen pvp server. Det blir vel mest sansynlig å prøve Sylvanas igjen, eller kanskje The Maelstrom, men er disse.....stabile, for å si det slik? Er det jevne tall mellom alliance/horde etc? Og ikke minst, er generelt sett BG's (da AV spesielt) ofte åpne?

Tenkte da å starte en horde char av et eller annet slag, mest antaglig en hunter siden jeg aldri har spilt det, eller warrior.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Sylvanas er ikke tingen hvis du har tenkt deg i Alterac Valley. Den er meget sjelden åpen. Jeg har ikke vært innom på en liten stund, men da jeg forlot WoW for omtrent tre uker siden, hadde AV vært åpen totalt 10 eller 11 ganger, hvorav Horde har vunnet alle gangene.

Endret av Dingot0m
Skrevet

tenker ikke å leve i AV eller WG for den saks skyld, men det er nå litt greit om den er åpen en del, at begge faksjonene ikke trenger å avtale når de skal åpne den el.l.

Skrevet

Spiller ikke der selv,men Al'akir virker som den har masse BG på gang,både AV og WSG.

På lvl 51-60 er det selfølgelig masse guild lag i WSG med voice-com og greier,

som kan gjøre det litt frustrerende å spille med tilfeldige folk,

men det gjelder vel stort sett på alle servere.

På Silvermoon virker det som om det er lite BG på gang,spesielt AV.

Men,du kan alltids finne PvP,siden Alliance zerger crossroads 23 timer i døgnet,

mer eller mindre. Det er også temmelig lange køer på WSG til tider,

antagelig fordi det er ca 2.8:1 alliance til horde ratio der.

Men ellers er Silvermoon en grei server,møtt masse greie folk der,når den er oppe,

og det er ganske sjelden den er full,så lite venting i kø for å komme på.

Skrevet

Sylvanas har:

* Voksende pop.

* Ikke lag

* Ikke krasj

* Fair balanse mellom faction. Litt overvekt horde.

* Ikke kø.

Jeg vet hva jeg velger :)

-G

Skrevet

På dragonmaw er både AV og WSG stort sett oppe. Litt ventetid er det jo men det ler til p leve med.

Om du er "voksen" og oppfører deg pent. "Gjør med andre som du vil de skal gjøre med deg (gjelder forøvrig ikke om det er allies)" Så kan du jo sende Bjirk en tell for å snakke litt om guild.

PS bare om du er Horde altså :w00t:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...