mobilfreek Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 (endret) skal lage en shaman på den nye rp/pvp realmen som kommer og lurer på om dette er en bra build.. Restoration Mastery Tidal Focus Rank 5 Improved Reincarnation Rank 2 Totemic Focus Rank 5 Improved Lesser Healing Wave Rank 5 Tidal Mastery Rank 5 Nature's Swiftness Rank 1 Restoration Total: 23 Enhancement Mastery Ancestral Knowledge Rank 5 Thundering Strikes Rank 5 Improved Ghost Wolf Rank 1 Two-Handed Axes and Maces Rank 1 Enhancement Total: 12 Elemental Mastery Concussion Rank 5 Convection Rank 5 Elemental Focus Rank 1 Reverberation Rank 5 Elemental Total: 16 Total Total Points Spent: 51 Level Required: 60 Back edit: målet med builden min er og få shocks fort... kunne heale seg sjappt med NS så heal.. skal også kunne være god i melee Endret 12. september 2005 av mobilfreek
Plomma2 Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Drit i talents, få frost shock og wind fury - be imba!
chokke Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 drit i improved reincarnation, 1 time eller 40 min, so what. Sløsing.
Framerate Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Drit i talents, få frost shock og wind fury - be imba! Drit i å post hvis ikke du har noe konstruktivt å komme med! drit i improved reincarnation, 1 time eller 40 min, so what. Sløsing. Enig, sløsing med dyrebare talent points
digitalglenn Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 det skulle vært mulig og få nature swiftness + two handed axe/mace + 100critt dmg bonus samtidig uheldig vis har man 2 points for lite
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå