Gå til innhold

Din favoritt vokalist?


Propaganda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi har strengt tatt en tråd om vokalister, men de fokuserer først og fremst på særpreg. ( http://forum.hardware.no/index.php?showtop...&hl=vokalister)

 

serj-tankian.jpg

Serj Tankian(System of a Down) må vel absolutt nevnes her da. Fyren kan synge rolig og vakkert men også skrike litt, han har et særpeg som er ganske stillig, og har en svært behagelig østen-aktig vibrato. :)

 

 

pr_townsend-6.jpg

Devin Townsend(Strapping Young Lad). Denne mannen kan skrike som bare det, og der det trengs så slår han til med en utrolig kraftig "renvokal" også.

 

NOJE-20s00-opeth-69.jpg

Mikael Åkerfeldt(Opeth). Fyren har den tøffeste dypeste death metal growlingen verden har sett, samtidig som han har en av de mest varme og behagelige clean-vocalene.

 

Bjoerk02.jpg

Björk. Denne avantgard-jazz-aktige vokalen er bare noe helt utenom det vanlige, hun har trøkk som bare det, sensualitet som det holder og et sæpreg få andre har.

 

res4.jpg

Maynard James Keenan fra Tool og A Perfect Circle er også et geni av en vokalist. Vet om få som kan holde en tone så lenge som denne karen her.

 

Har mange andre favorittvokaler, men nå ble det disse jeg nevnte...

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Vi har strengt tatt en tråd om vokalister, men de fokuserer først og fremst på særpreg. ( http://forum.hardware.no/index.php?showtop...&hl=vokalister)

 

da beklager jeg så mye.

Vel, som sagt. Den fokusrer først og fremst på særpeg, hvis jeg ikke tar feil så handler bare tråden din om hvilke som er favorittvokalene til folk og ikke nødvendigvis de med mest særpeg. (Men vet ikke selv om de flyter for mye over i hverandre...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...