ARTO85 Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 hva bør jeg satse på av axe og/eller hammer mastery?
DurinVIII Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Nå som det ikke er Atrribute refunds lener kan du bare teste og se hva du liker best. Men i PvP er det vel Hammer som er mest attraktivt.
Freqtal Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Begge to er veldig attraktive i PvP nå for tiden. Hammer har fordelen med at du kan "knocke" ned folk etterfulgt av aftershock for en del ekstra skade (W/E). Øks har fordelen at det er dette som gir mest skade, da med Tiger's Fury (W/R) og/eller IWAY, og at du kan cripple folk. Tror faktisk øksewarriors er de mest attraktive akkurat nå.
Adversary Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 (endret) Sword er best. Sword er oppskrytt. Jeg gjør mye mer skade med min clean chaos axe enn med mitt gamle flamberge som var nesten perfekt. Endret 12. september 2005 av mini me
brd Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Sword er best. Sword er oppskrytt. Jeg gjør mye mer skade med min clean chaos axe enn med mitt gamle flamberge som var nesten perfekt. Liker sword eg tek altid 20 dmg på eit vanli slag
Idioteque Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Sword er best. Sword er oppskrytt. Jeg gjør mye mer skade med min clean chaos axe enn med mitt gamle flamberge som var nesten perfekt. Liker sword eg tek altid 20 dmg på eit vanli slag Beklager å si dette, men sword er dårlig i PvP. I PvE er det helt greit (bruker det selv, men kommer sikkert til å skifte om jeg finner en brukbar øks/hammer) men i PvP er det strengt tatt ingen fordeler med det. Ikke knockdown, ikke høy damage.
brd Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Sword er best. Sword er oppskrytt. Jeg gjør mye mer skade med min clean chaos axe enn med mitt gamle flamberge som var nesten perfekt. Liker sword eg tek altid 20 dmg på eit vanli slag Beklager å si dette, men sword er dårlig i PvP. I PvE er det helt greit (bruker det selv, men kommer sikkert til å skifte om jeg finner en brukbar øks/hammer) men i PvP er det strengt tatt ingen fordeler med det. Ikke knockdown, ikke høy damage. Veit det , men så spelar eg pve men warrioren min da Axe er best i pvp
danilovic Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Sverdkrigere er så jævlig lite street creds. Kanskje 10000 minus.
Chasseur Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Jepp. Prøv å si sword warrior LF i tombs (Eller, du får sikkert gruppe i europa, men ikke i int eller america )
H4ngm4N Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Jeg ville tatt det som passet til resten av builden.
danilovic Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Jeg ville tatt det som passa builden minst. Er det ikke sånn det skal være med warriors?
Chasseur Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Jeg ville tatt det som passa builden minst. Er det ikke sånn det skal være med warriors? Ihvertfall sånnde oppfører seg :|
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå