Gå til innhold

WoW Oscar - Warcraftmovies

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sorrow Hill 4 - Best Movie EVER! :)

Pøh! Sorrow Hill er så sykt oppskrytt, har sett flere andre mages som hadde knust Otherguy hardt og lenge, i nr 4 sloss han jo nesten bare mot n00b priests som ikke har peil.

Min stemme gikk til Drakedog foran Luckystrike!

Skrevet
Sorrow Hill 4 - Best Movie EVER! :)

Pøh! Sorrow Hill er så sykt oppskrytt, har sett flere andre mages som hadde knust Otherguy hardt og lenge, i nr 4 sloss han jo nesten bare mot n00b priests som ikke har peil.

Min stemme gikk til Drakedog foran Luckystrike!

Det er jeg helt enig i. Om man ganker 24/7 og kun viser de enkleste kampene er det ikke så mye som skal til.

Denne filmen illustrerer også ganske greit hvorfor jeg ikke har planer om å spille mage med det første. Med Sheep, fireblast, blink, fireblast, frost nova og enda en fireball så er de fleste nede for telling. Denne filmen gjør egentlig ingen ting mer enn å få meg til å tro at det må være fryktelig kjedelig å spille mage, da man gjør det samme om og om igjen i hver eneste kamp.

Skrevet

Sånn er det vel med de aller, aller fleste "high-rated" pvp-filmer, ikke sant?

Selv synes jeg SH-filmene er geniale på grunn av musikken og humoren.

At han er en dyktig mage kan man vel heller ikke si noe på.

Tviler egentlig litt på at folket som kommer med "Omgz ur only fitin n00bz" egentlig er så veldig mye bedre selv, men så kommer det jo slike kommentarer til hver eneste film også da. :)

Stemte på SH4, Dembones og Here Without You. Var de eneste kategoriene jeg hadde sett alle de nominerte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...