Gå til innhold

Sulfuras på Shadowmoon.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Da har guilden ClanGLB på shadowmoon laget Sulfuras hand of ragnaros som først på Shadowmoon gratulerer! Heldige eier er en level 60 Tauren Warrior! ^^

okay jeg gråter av misunnelse=((

WoWScrnShot_091201_000101.jpg

Endret av Choo
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det 4 eller 5 som har den på Burning Legion hvor jeg spiller, vet sikkert at det er 2 alliance og 2 horde, men det er sikkert en til :p

Den ene horden er en UD warrior jeg har banka flere ganger likevel, men den gjør vondt ja :)

Nå er det faktisk over en måned siden den første ble lagd tror jeg, så velkommen etter :) Det må vel legges til at BL er en av de beste serverene PvEmessig selv om det er en PvP server.

Skrevet
Det 4 eller 5 som har den på Burning Legion hvor jeg spiller, vet sikkert at det er 2 alliance og 2 horde, men det er sikkert en til :p

Den ene horden er en UD warrior jeg har banka flere ganger likevel, men den gjør vondt ja :)

Nå er det faktisk over en måned siden den første ble lagd tror jeg, så velkommen etter :) Det må vel legges til at BL er en av de beste serverene PvEmessig selv om det er en PvP server.

Stemmer det ja, Mandriel var første på servern som fikk hammeren, og vi har faktisk i ettertid fått to til eyes. Ingot-farming på gang nå. :)

Skrevet
Samme skjedde på Deathwing før/i helga. :)

Kanskje litt off topic, men er det horde eller alliance?

Zykki - Warrior for Pariah

Jeg møtte slegga hans i AV her om dagen. Til tross for enorm dmg klarte han ikke avlive min stakkars priest med hele 3000hp :p

Skrevet

Stemmer det ja, Mandriel var første på servern som fikk hammeren, og vi har faktisk i ettertid fått to til eyes. Ingot-farming på gang nå. :)

Er du i Ars Invictus også? Hvem er du in-game? :)

Skrevet (endret)

Mon tro om det har noe med å gjøre at det var en av de første serverene som kom opp? :tease:

Endret av MetiCx
Skrevet

Mon tro om det har noe med å gjøre at det var en av de første serverene som kom opp? :tease:

Selvsagt, men det er ingen andre servere som kan skilte med samme grad av achievements :)

Skrevet

Er du i Ars Invictus også? Hvem er du in-game? :)

Spiller en 60 paladin i Ars Invictus som heter Kornelis. Men det vet du allerede. ;)

Skrevet
Samme skjedde på Deathwing før/i helga. :)

Kanskje litt off topic, men er det horde eller alliance?

Zykki - Warrior for Pariah

Jeg møtte slegga hans i AV her om dagen. Til tross for enorm dmg klarte han ikke avlive min stakkars priest med hele 3000hp :p

banka han 1vs1 i AV nede der hvor ingen er.. han hita sykt mye men klarte og holde meg unna han med seduce.. han hadde også brukt opp sin antifear

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...