Edstro Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 (endret) Eg bruker cosmos i wow. Greit og ha vis man skal lage notater på mape feks. Men finnes der noe bedre en cosmos? Har hørt om noe annet men husker ikke hva det hetter Endret 11. september 2005 av eddielie30
Edstro Skrevet 11. september 2005 Forfatter Skrevet 11. september 2005 Ok. Har noen en link der eg kan laste ned ct mode?
Pug Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Jeg anbefaler Gypsymod, sammen med custom addons som du laster ned fra www.curse-gaming.com
Edstro Skrevet 11. september 2005 Forfatter Skrevet 11. september 2005 (endret) Ok. Bare kom med innspill. Det va bare det at eg vile ha det som va det beste og bedre en cosmos. For eg får ikke til og legge inn cosmos. Der kommer opp: Patch list is way too long. Endret 11. september 2005 av eddielie30
Pug Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Ok. Bare komm med innspill. Det va bare det at eg vile ha det som va det beste og bedre en cosmos. Vis det finnes Det finnes ikke noe "beste". Alt er smak og behag. Men ja; cosmos suger, og bruker alt for mye minne, så skaff deg noe annet Her kan du laste ned Gypsymod: http://gypsymod.the-mad.net/
Yosuf Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Cosmos er den verste driten jeg noengang har vært borti. prøv http://www.ctmod.net/ eller curse-gaming.com for alt av mods.
Edstro Skrevet 11. september 2005 Forfatter Skrevet 11. september 2005 Synes GypsyPatcher var litt rotete og eg kan jo ikke lage notater på mapet med GypsyPatcher. Men hvordan legger man til en mod som man har lastet ned? Eg kan ingen ting om mod og patcher og sånt. Har aldri vert borti det.
Edstro Skrevet 11. september 2005 Forfatter Skrevet 11. september 2005 (endret) Løst. Fant det ut nå. Trur eg heller laster ned masse mod og legger det inn. For da vet eg hva eg får. Endret 11. september 2005 av eddielie30
oophus_3do Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Kan sterkt anbefale InsomniaX! Men det krever at du har litt mye Ram og en god PC Der vil du få med alt det beste fra CTMod og Gypsymod. Pluss alt det andre du vil trenge.
henrik_s Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 hvis du vil ha kontroll på hva du bruker, ikke last ned insomniax, ikke last det ned i det hele tatt
oophus_3do Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 hvis du vil ha kontroll på hva du bruker, ikke last ned insomniax, ikke last det ned i det hele tatt Hehe, jeg vil da råde deg til å LESE "readme" fila som følger med. Slik at du får en litt peil på hvordan InsomniaX fungerer. Noe som da tydelighvis ikke h3ndrik har fått med seg.
Pug Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Løst. Fant det ut nå. Trur eg heller laster ned masse mod og legger det inn. For da vet eg hva eg får. Jepp, det er det jeg har gjort. Gypsymod er bare for at barene/unit frames etc skal bli ryddigere, Gypsymod inneholder ikke noe annet enn det. Resten er custom addons jeg har lastet ned, slik at jeg vet hva jeg får
henrik_s Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 hvis du vil ha kontroll på hva du bruker, ikke last ned insomniax, ikke last det ned i det hele tatt Hehe, jeg vil da råde deg til å LESE "readme" fila som følger med. Slik at du får en litt peil på hvordan InsomniaX fungerer. Noe som da tydelighvis ikke h3ndrik har fåttmed seg. Litt spydig her. Det er klart jeg har lest readme-fila. Alle addonene som følger med i Insomniax blir for rotete for meg. Det er forresten h3nrik, ikke h3ndrik
oophus_3do Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 hvis du vil ha kontroll på hva du bruker, ikke last ned insomniax, ikke last det ned i det hele tatt Hehe, jeg vil da råde deg til å LESE "readme" fila som følger med. Slik at du får en litt peil på hvordan InsomniaX fungerer. Noe som da tydelighvis ikke h3ndrik har fåttmed seg. Litt spydig her. Det er klart jeg har lest readme-fila. Alle addonene som følger med i Insomniax blir for rotete for meg. Det er forresten h3nrik, ikke h3ndrik Var ikke "spydig" ment.. Ville bare poengtere det til andre folk, at man MÅ leste Redme filene som kommer med "Addonsa".¨ Da noen "Addon's" må bli slått på i spillet for at det skal fungere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå