Fat_ASS Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 har mistet driverne til et webcam som jeg kjøpte på qxl for en stund siden... Har ingen anelse hva det heter men det er prikk likt (nesten) det som er på denne siden her... http://shop.store.yahoo.com/insidecomputer/6inniusb35we.html
perpyro Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Står det ingen navn ellerbenevnelse på kameraet? Eventuelt navn under devise manager? Blir så mye lettere om det står en benevnelse på kameraet.
Fat_ASS Skrevet 10. september 2005 Forfatter Skrevet 10. september 2005 vel for å litt ærlig så er det søstra mi som har det å hu bor ikke her...ho har lånt det...ho sir at det står ingenting på kameraet men jeg tviler på at hu vet hvordan man går inn på device manager da hu er en 14 år gammel uviten snørrunge...
pessimisten Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 vel for å litt ærlig så er det søstra mi som har det å hu bor ikke her...ho har lånt det...ho sir at det står ingenting på kameraet men jeg tviler på at hu vet hvordan man går inn på device manager da hu er en 14 år gammel uviten snørrunge... HAHA hvis du hviste hvilket merke det var kunne du prøve produktets webside
Fat_ASS Skrevet 10. september 2005 Forfatter Skrevet 10. september 2005 hvis du hviste hvilket merke det var kunne du prøve produktets webside tror rett og slett ikke at det har noen webside...har funnet mange butikker som selger det men det står ikke no produsent navn på det...er litt jalla kamera tror jeg...
Fat_ASS Skrevet 24. september 2005 Forfatter Skrevet 24. september 2005 dette kameraet har blitt solgt på qxl i evigheter nå! det må da være noen som har det å som kan slegge ut driverne til meg??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå