Gå til innhold

Total War: Hvordan få 10 000 soldater

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lagt inn en tråd før men den ble stengt på grunn av dårlig emne titel(som jeg er helt enig i at det var)

Lurte da på hvordan man får mange i et regimnet og det fikk jeg vell egenkelig svar på.

Men har lest at man kan ha opp til 10 000 soldater i en kamp men det er jo ikke det selv om man setter arme størrelsen til huge.

Er det noen her som har hatt så mange som 10 000? Isåfall hvordan? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har unit -størrelsen på det største?

I så fall, en ting er hva man ser på bilder fra utviklere osv, en annen ting er hva som er realistisk... Er det f.eks et 1v1 battle, må du nok bare ha pesants (240 grupper) om du skal komme i nærheten av 10 000.

Utviklerne leker seg som oftest med større grupper enn det vi kan gjøre, noen ganger, rett og slett fordi de kan det.

Er bare det at man kan ha 10 000 soldater på skjermen (og fler samtidig) men det vil nok ikke være særlig realistisk i Campaignen... En stor hær, på huge, vil kanskje ha 4000-6000 folk(?).

Skrevet

Men nå må du være obs på at med så mange soldeter så kreves det enorme ressurser, så det er ikke altid så spes gøy å våre så mange. Har selv hatt noen monsterslag i campaign, 2 fullstappa Seleucid hærer mot 2 fullsatappa Brutii hærer. Godt over 10 000 soldater, og hakk hakk hakk hakk hakk hakk hakk hakk hakk hakk :hrm:

Skrevet

men 1VS1 blir det ofte 6000-8000 på det største, har man flere hærer blir det MYE større, hadde et seige med 4 hærer og med 2 finde hærer inne, tiden var stillt inn på 23min, men slaget tok ca. 8 timer, satte det, og dro ut og kom hjem noen timer, slaget holdt på enda, gikk på den andre pc'n gikk på nett, så en film, og da var slaget ferdig, folka mine hadde greit å ta byen, på det som spillet trodde var 21min, men det hadde egentlig tatt 7-8 timer, tror det var ca. 25-30 000 folk i slaget

Skrevet
men 1VS1 blir det ofte 6000-8000 på det største, har man flere hærer blir det MYE større, hadde et seige med 4 hærer og med 2 finde hærer inne, tiden var stillt inn på 23min, men slaget tok ca. 8 timer, satte det, og dro ut og kom hjem noen timer, slaget holdt på enda, gikk på den andre pc'n gikk på nett, så en film, og da var slaget ferdig, folka mine hadde greit å ta byen, på det som spillet trodde var 21min, men det hadde egentlig tatt 7-8 timer, tror det var ca. 25-30 000 folk i slaget

Har du bilde ?

• 4 uker senere...
Skrevet

For å få til de største slagene trengs det: ett skjermkort av geforce7 serien og En high end Prosessor fra AMD 643500+ og oppover eller Intel motstykket.

Og 3200 2Gb Ram minimum

Dette er ganske enkelt Host et custom game med unit size huge.

Sett alle på Romans og Max med penger og kjøp first cohort for lle penger!

Skrevet

jeg lagga ikke så ille når det var 25k folk med

håper dere har fått med dere at å ha med en by av størrelsen til roma trekker mer ressurser en de 25000folkene ;p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...