Gå til innhold

SV driver valgkamp i World of Warcraft

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Link

«Ungdommelige» SV har nå flyttet valgkampen inn i Azeroth, og håper dermed å mobilisere mange avatarer til å tale deres sak.

Dette blir for drøyt for min del.

Endret av zbegra
Videoannonse
Annonse
Skrevet
FrP er de eneste som er normale virker det som.

Spør du meg er ikkje Hagen heilt normal men.

Tåpelig påfunn av SV, og det viser jo seg at dei som ikkje hadde tenkt å stemme SV iallefall ikkje endra meining etter dette, heller tvert om.

Skrevet
er lei av SV! kom faen meg folk som sa i un`go crater.. stem for SV så blir norge en gang like grønt som un`go crater i generalchatt

Ser du noen gjøre det så bruk verbal harassement funksjonen og kontakt blizzard. Det er ikke lov det de driver med.

Skrevet

Personlig synes jeg SV er kongeparti her i Nord, men å blande det inn i WOW som sagt, ødelegger så vanvittig mye av stemninga i spillet! Det har så lite med politikk at det er til å grine av

Skrevet

De kunne godt ha spart seg for akkurat det her, men det kommer ikke til å påvirke meg hverken fra eller til.

Generelt sett er jeg litt lei av å få "OMG STEM PÅ OSS WOOT WOOT" i trynet fra alle mulige partier, ettersom jeg ikke lar meg påvirke i noen retning av det. Jeg har forhåndsstemt, men da på grunnlag av den normale politikken partiet jeg støtter står for. Overser alt valgflesket.. mesteparten av det er bare frieri til velgerne uansett.

Men til dere som blir så irritert - /ignore er aldri langt unna :) Sier forøvrig kanskje mer om velgerne enn partiet om en slik bagatellmessig valgkampsbom betyr at folk stemmer på no annet.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...