Gå til innhold

Showcenter - trådløst fra pc til tv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker å ha en trådløs overføring av bilder/filmer osv fra pc`en til tv`en. Er litt usikker på hva som er å anbefale. Er avhengig av et system som støtter mange ulike formater...

Jeg vurderer å kjøpe Pinnacle ShowCenter 1000g. Er det noen som har noen erfaringer med dette?

PS: Er litt usikker på hvilken topic dette blir definert under - fant ikke noe lignende gjennom søkefunksjonen på forumet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har en slik en stående som ikke blir brukt så mye pga av at den er litt for sen i menyer og slikt for meg , men det går greit å streame over nettverket . bruker kabla nettverk isteden for trådløst , men det funker bra det også

men det har blitt bedre enn før med firmware oppgraderinger

Skrevet

Hva med DSM-320 fra D-link? Vet ikke hvor mye du er villig til å spandere på noe slikt, men tror du i dag skal få denne til drøye tusenlappen.

Har ikke erfaring med denne selv, men vurderer sterkt å kjøpe en. Andre som vet noe om denne kanskje..?

Skrevet (endret)

Jeg synes også Dlink's DSM-320 ser mest lovende ut. Og hos MPX får man den for kr 1 174,-

Sitter nå og vurderer sterkt å bestille en selv. Men i bakhodet erindrer jeg å tidligere ha lest brukererfaringer som sa at DSM-320 nesten var ubrukelig pga treghet når man blar i mapper med en del filer i. Er dette noe som er rettet opp i med ny firmware?

Noen anbefalinger?

Pinnacle ShowCenter 1000g eller Dlink DSM-320 ? (eller er begge for dårlig til å jobben sin?)

Endret av Sigurd2
Skrevet

Showcenter 1000g er GAMMEL. Men enkelte norske nettbutikker syns visst det er gøy å selge den fremdeles, selv om den nye modellen Showcenter 200 er kommet for lengst!

Skrevet
Er Pinnacle Showcenter 200 såpass mye bedre enn Dlink DSM-320, at det forsvarer den store prisforskjellen? ( 2.395,- vs. 1.174,- )

Nå er ikke jeg noen ekspert på feltet, men spør du meg ser menyene på D-Linken ganske kvalmende ut...

Showcenter 200 er også HD-TV-ready, hvis det betyr noe.

Man får Showcenter til godt under 2000kr inkl. moms ved å bestille rett fra Pinnacles nettsider.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...