Scortech Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Etter og ha fått meg en flightstick og flyr så mye som mulig i Bf2 så har jeg fått helt dilla på å fly. da mener jeg å fly det helikopteret i bf2 som mann kan skyte med. jeg har faktisk ikke fått med meg hva det helikopteret heter. noen som vet om det er et sånt helikopter sim på markedet? vær så snill å ikke nevn comanche 4. det er så tragisk at jeg blir dårlig.
Amnio Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Comanche 3, et mye bedre spill enn Comanche 4 etter min mening, føles mer som en helikoptersimilator og ikke ett eller annet arcadespill. Spillet er fra 1997 riktignok, så grafikken kan virke litt sliten sammenlignet med dagens spill (om det er et viktig poeng). Novalogic har ikke lenger noen side dedikert til spillet, men du kan finne litt info bl. a. her: Comanche 3 på gamespot. Har ikke fulgt med i helikoptersimulasjonsverden så vet ikke om det er noen nyere spill som er verdt å nevne.
Scortech Skrevet 9. september 2005 Forfatter Skrevet 9. september 2005 Takk for svaret. men etter som Comanche 4 er så dårlig så er det lite sannsynlig at nummer 3 er noe.
Amnio Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Spilte C3 en hel del tidligere, så ble veldig skuffa over oppfølgeren. Oppfølgeren forble stort sett urørt så har ikke det helt store sammenligningsgrunnlaget, men her er i allefall to forskjeller jeg kommer på i farta: Du har en mer komplett skademodell i C3, altså ikke bare ett helsemeter som i C4. Helikopteret føles tyngre og virker som det følger fysikkens lover i forhold til C4. (I C4 virker det som om helikopteret veier kun 50kg eller noe). C4 ble gjort om til et arkadespill sikkert pga større marked, i forhold er C3 en helikoptersimulasjon.
Bear^ Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Du har jo helikopter i Flight sim serien. Er bare elendige helikopter der ja, men takk gud for at det finnes folk der ute som lager diverse nye fly til de spillene. Desverre kan jeg ikke nevne noen helikopter sim som har kamp i seg
Amnio Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Kom på ett som kommer ut til mars neste år. Lock On: Black Shark. Flere bilder på SimHQ - Preview Screenshots #1: Lock On: Black Shark. Da Lock On serien så langt har holdt veldig god kvalitet ser dette veldig lovende ut!
krille Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Anbefaler på det sterkeste Enemy Engaged serien fra Razorworks. De har laget noe av det beste jeg har spilte av helikoptersims. Grafikken kan kanskje begynne å bli litt utdatert, men er langt bedre enn de fleste andre helikopterspill. Dessuten har Enemy Engaged serien veldig realistisk fly og våpen modeller.
Cultofluna Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Search & Rescue er jo genialt! ikke skyte ned fly, helikopter og sprenge ting, men enkelt og greit vere pilot på ett redningshelikopter Kjempemessig
El Fantasma Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Av de helikoptersimmene jeg har spilt, er Team Apache det desidert beste! Du kan jo sjekke ut denne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå