Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Plutselig stigende ms


Anbefalte innlegg

Hei! nå har jeg for tiden slitt litt med et problem, det at jeg plutselig får høy ms. Hvis jeg åpner cmd og skriver ping 10.0.0.1 (router) -t så viser den noe sånt;

 

3ms

4ms

2ms

osv. med fin ping, men plutselig;

3ms

6ms

2ms

1067ms

5ms

3ms

5ms

og så videre... Dette er utrolig irriterende når jeg spiller, for da henger det seg. Noen som kan fortelle meg hvorfor dette skjer? Dette skjer absolutt hele tiden, og begynner og gå meg på nervene. takker for alle svar :(

 

Edit; Skrev 2 foran alle ms tallene av en eller annen grunn..

Endret av zeeq
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei! nå har jeg for tiden slitt litt med et problem, det at jeg plutselig får høy ms. Hvis jeg åpner cmd og skriver ping 10.0.0.1 (router) -t så viser den noe sånt;

 

23ms

24ms

22ms

osv. med fin ping, men plutselig;

23ms

26ms

22ms

1067ms

25ms

23ms

25ms

og så videre... Dette er utrolig irriterende når jeg spiller, for da henger det seg. Noen som kan fortelle meg hvorfor dette skjer? Dette skjer absolutt hele tiden, og begynner og gå meg på nervene. takker for alle svar :(

Vet ikke hva som kan være galt men ville bare si at en ping på 23-24 til routreren din også er helt unormalt.

Lenke til kommentar

Ping til intern router (tar det for gitt) med 23-26ms er ikke fin ping. Lokalt burde du få <1ms. Dersom du har flere maskiner på nettet ditt kan du ha en eller flere som har stor trafikk ut. Dersom du er alene foreslår jeg en skikkelig sjekk for å se om maskinen din kjører uønskede programmer (spyware e.l).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...