Gå til innhold

FPS låst på 60!

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja, vet dere tenker " nei faen enda en tråd" men, har søkt litt men finner ikke svar..

Jeg har kjøpt meg ny pc, den kjører 100+fps i source osv. MEN, jeg starter CS,

går i console skirver : fps_max 101 også alle de andre kommands..

men det funker jo ikke! Noen som har hatt samme problemet før? var ikke slik på min gamle pc.. :nei:

Takker på forhånd alle svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HOFF! prøvd de, har ikke noe med ytelse og gjøre..

vertical Sync skal heller ikke være av!

les bedre før du poster!

Skrevet

Enten må du slå av V-Sync eller så må du laste ned RefreshForce eller RefreshLock å stille skjermen til 100Hz. Eventuellt gjøre begge deler, men det holder med en av delene. På en LCD kan du ikke stille opp Hz. Da må du slå av V-Sync.

Skrevet (endret)

Sett på hertz. Det er det ENESTE! som hjelper. Det gjør du i skjermkortdriveren din.

Alt annet som "funker" (feks slå av vsync) er innbildning.

Edit: Du kan skru opp hertz på LCD hvis du bruker VGA, men med DVI funker det ikke.

Dønn erlig: Synes du det hakker?

Endret av Potetfar
Skrevet

Er ikke værre om du vil at skjermkortet skal lage 100bilder i sekundet:

Har du skjerm som kjører 100Hz, Vsync ON.

Har du skjerm som kjører mindre enn 100Hz, Vsync Off.

Skjermen tegner ikke flere bilder i sekundet, men skjermkortet spytter ut fler enn skjermen kan tegne "riktig" om du skrur av vsync.

Og ikke pirk please.

Cinimoe du har skjønt hvorfor vi CS spillere skal ha 100fps og ikke 60. Ikke fordi det hakker, men fordi gameplayet endrer seg med fps'en.

Skrevet

Tok av vsynk nå, fikk også 100 fps..Takker til Teddy. men fikk plutselig kjempe fin ping og! før låg jeg på ca 40 i ping, (Telenor basic (704) nå ligger jeg på 12-20 hele tiden! :p

Skrevet
Tok av vsynk nå, fikk også 100 fps..Takker til Teddy. men fikk plutselig kjempe fin ping og! før låg jeg på ca 40 i ping, (Telenor basic (704) nå ligger jeg på 12-20 hele tiden! :p

o.O

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...