Gå til innhold

Hvilket MMORPG spil skal jeg satse på?


Anbefalte innlegg

okey, jeg har Geforce da.. men alt for mye bugs til å være aksetabelt.. irriterene å dette ut 5-6ganger på kort tid...

Høres rart ut, faller aldri ut sjøl. Sikker på at det er bugs i spillet som er årsaken? Kan jo være forbindelsen din det er no' krøll med. Håper ihvertfall ikke du gir opp, AO er et fantastisk spill når du først kommer inn i det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det tar slettes meg ikke så lang tid å komme på level 60, men det er etter level 60 at wow virkelig blir kult. Forige charen min tok det 17 dager å få på level 60, men det var en prot specca warrior, som er tidenes tregeste char å grinde med. Hunter/rogue klarer det lett på 11-12 dager, hvis du har spillt litt før :)

 

En dag = 24 timer. Når jeg sier en dag, er det 24 timer inne i spillet. Så det kommer vel strengt tatt ikke ann på hvor mye man spiller. Det kommer ann på hvor efektiv du er.

17 * 24 timer = 408 timer

 

Det er lang tid for meg i allefall :!:

Lenke til kommentar
okey, jeg har Geforce da.. men alt for mye bugs til å være aksetabelt.. irriterene å dette ut 5-6ganger på kort tid...

Høres rart ut, faller aldri ut sjøl. Sikker på at det er bugs i spillet som er årsaken? Kan jo være forbindelsen din det er no' krøll med. Håper ihvertfall ikke du gir opp, AO er et fantastisk spill når du først kommer inn i det.

Jeg har også problemer med AO for tida og det er jeg ikke alene om.

Hel tråd om problemer med nVidia/ATI og AO:

http://forums.anarchy-online.com/showthrea...58&page=1&pp=20

 

Jeg kræsjer til desktop 2-3 ganger daglig og fikk blåskjerm med de nyeste driverne og jeg har sjekker med memtest86 og andre programmer uten feil.

Lenke til kommentar
17 * 24 timer = 408 timer

 

Det er lang tid for meg i allefall laugh.gif

 

Det er det jeg sier. Jeg var veldig treg til å grinde :)

Kan lage en ny char hunter eller rogue, og være på level 60 i løpet av 11-12 dager (264-288 timer). Det er ikke så mye. Spiller du 10 timer om dagen (som man jo gjerne gjør) tar det i underkant av 1mnd. Stå opp kl.7. Skole/jobb til kl3-4. Spille til kl2-3. Sove til kl7. Ikke no problem. :thumbup:

Enten så spiller du wow, ellers så har du et sosialt liv.

Lenke til kommentar
17 * 24 timer = 408 timer

 

Det er lang tid for meg i allefall laugh.gif

 

Det er det jeg sier. Jeg var veldig treg til å grinde :)

Kan lage en ny char hunter eller rogue, og være på level 60 i løpet av 11-12 dager (264-288 timer). Det er ikke så mye. Spiller du 10 timer om dagen (som man jo gjerne gjør) tar det i underkant av 1mnd. Stå opp kl.7. Skole/jobb til kl3-4. Spille til kl2-3. Sove til kl7. Ikke no problem. :thumbup:

Enten så spiller du wow, ellers så har du et sosialt liv.

Nettop der sa du det. WoW øydeleger hjernen din.

kjøpt Guild Wars du slipper å bertale i månden og det er eit bra spil

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...