monstar Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Hvilket programm trenger jeg for å spille av .asf?. Takker for alle svar.
- mOtz^ - Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Windows Media Player ...om jeg ikke husker helt feil-
Amnio Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Google->.asf->Første treff->http://www.microsoft.com/windows/windowsme...at/asfspec.aspx. Så mest sannsynlig fungerer det i Windows Media player som biiig.no påpeker. Eneste grunnen til at det ikke eventuelt fungerer måtte være om en ukjent (for WMP) codec er brukt.
wil Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Winamp skal også klare å spille av .ASF filer.
random_wannabe Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 ASF er vel en helt vanlig medie fil? Har flere sånne selv.. Men, hvis du ikke får spilt den av i WMP så anbefaler jeg VLC Media Player
endrebjo Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 .ASF kan enten være en vanlig .WMA/.WMV-fil eller en streaming av en .WMA/.WMV-fil mener jeg. Ergo skal Windows Media Player klare saken utmerket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå