gnav Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Hva må jeg ha for å rippe DVD filmer til datamaskinen?
Chevelle Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 du kan bruke dvd decrypter Dvd Dekrypter siden er vel blitt stengt. Så blir ikke oppdatert lenger. Men DVDFab Decrypter kom i ny utgave 1 Sep. Enkel og bruke er den også.
Messel Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 DVDShrink er også genialt enkel å bruke. Den er vel tatt vekk fra sin offisielle side pga problemer med rettighetshavere, men du finner den (samt en god guide på hvordan du bruker den) her: DVDShrink
nerd-light Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 eller nero recode, hvis du har investert i den ultimate pakken fra ahead, veldig brukervennlig, se ellers test her: http://www.dinside.no/php/art.php?id=215571
Propaganda Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 DVDShrink er også genialt enkel å bruke. Den er vel tatt vekk fra sin offisielle side pga problemer med rettighetshavere, men du finner den (samt en god guide på hvordan du bruker den) her: DVDShrink anbefaler denne
gnav Skrevet 7. september 2005 Forfatter Skrevet 7. september 2005 Takk for alle tilbakemeldingene! Jeg prøver DVDshrink eg nå då.
baremegigjen Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Kommer litt an på hva du vil da. Er det 1:1 kopi du skal lage, eller skal du rippe til feks divx? DvdDecrypter er veldig greit 1:1, men hvis du skal brenne ut backup på en single layer dvd, er nok dvd shrink tingen. Ellers blir gjerne fila for stor til å brenne ut på vanlig enkeltlags dvd. Til divx har jeg ikke de store erfaringene...
Fat_ASS Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Til divx har jeg ikke de store erfaringene... Vis du skal konvertere til divx er smartripper et bra program å bruke... men du vil nok trenge en god del andre programmer til for å fulføre rippingen... Smartripper kopierer bare innholde av platen inn på HD..
King_Ratata Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 du kan bruke dvd decrypter Det gjør jeg, og er fornøyd med den. Enkel i bruk. Sjekk ut doom9.net
gnav Skrevet 10. september 2005 Forfatter Skrevet 10. september 2005 eller nero recode, hvis du har investert i den ultimate pakken fra ahead, veldig brukervennlig, se ellers test her: http://www.dinside.no/php/art.php?id=215571 Jeg fant ut at jeg hadde Nero Recode 2 SE.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå