Duckster Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Nå har jeg begynt å modda biler i San Andreas og jeg tok backup av alt jeg trengte utenom vehicles.ide, kan noen gi meg den orginale versonene av denne? Også lurer jeg på en annen ting. I Grove street (og andre steder) finnes det doplangere, disse kan man gå bort til å snakke med, jeg trodde dette betydde at man kan kjøpe dop av de, men uansett hva man svarer (positivt eller negativt) så ber bare CJ ham dra vekk, noen som vet hva som er poenget her?
Camron Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Også lurer jeg på en annen ting. I Grove street (og andre steder) finnes det doplangere, disse kan man gå bort til å snakke med, jeg trodde dette betydde at man kan kjøpe dop av de, men uansett hva man svarer (positivt eller negativt) så ber bare CJ ham dra vekk, noen som vet hva som er poenget her? Det skjønner ikke jeg heller
invalid_user Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Da har dere ikke fulgt med i spillet. CJ er nemlig veldig imot dop.Anbefaler at dere ser på cutscenes, de kan både være nyttige og morsomme
Duckster Skrevet 10. september 2005 Forfatter Skrevet 10. september 2005 Jeg har fått med meg at han er veldig imot dop, men da skjønner jeg ikke hvorfor man skal velge mellom to valg, da kunne det heller vært sånn at han gikk bort til doplangeren og ba ham til stikke uten noe valg, når de to valgene blir det samme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå