Jump to content
Sign in to follow this  
FpsStu

Tips til tidsfordriv på jobb

Recommended Posts

på jobb har jeg en arbeidsplass som går ut på å passe fortet, betjene kunder som kommer innom, men det er ikke så mange kunder! Hva kan jeg gjøre for å få tida til å gå?

Jeg er ikke store leseren, så ikke si bøker. Jeg har en disk jeg kan gjemme hva jeg gjør bak, mobilen min er en SE k750i, så jeg kan få endel stæsj inn i den, bla film, musikk osv...

Evt noen som vet om noen kryssord-sider på nett som du kan printe ut?

på jobb har jeg en arbeidsplass som går ut på å passe fortet, betjene kunder som kommer innom, men det er ikke så mange kunder! Hva kan jeg gjøre for å få tida til å gå?

Jeg er ikke store leseren, så ikke si bøker. Jeg har en disk jeg kan gjemme hva jeg gjør bak, mobilen min er en SE k750i, så jeg kan få endel stæsj inn i den, bla film, musikk osv...

Evt noen som vet om noen kryssord-sider på nett som du kan printe ut?

Hvis du vil ha kryssord, er det jo bare å kjøpe ukeblader. Kanskje de har noen kryssordbøker på bokhandelen også. Husker jeg hadde en bok full av kryssord da jeg var liten.

Hva med å rydde i hyllene, telle skruer, tørke støv av hyllene, eller fylle etter det som måtet være tomt i hyllene.

Dette er ikke mitt forslag men jobbforslag jeg selv fikk når jeg hadde lørdagsjobb i en jernvareforatning for lenge siden.

Lykke til i den virkelige verden!

Du kan jo slå til med en splitter ny PSP :yes: (Kommer ann på hvor mye penger du vil legge i å dempe kjedsomheten, men den kan jo brukes til mer enn det da.)

ikke PSP... Blir for carried away :p

Har pc med netttilgang, men den blir overvåka, har blitt busta en gang for å surfe på vg.no...

Blir nok Donald-kryssord... :D

PSP høres ut som en genial idé for din del, ja. Spill, video, musikk, nett-tilgang ...

Du kan jo også laste ned et Sudoku-spill til mobilen din? Genialt tidsfordriv.

Edited by Loeve