Gå til innhold

sonata arctica konsert?


redsword

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hammerfall+Stratovarius kommer til Oslo (Rockefeller) 1.November hvertfall.

Rart at 2 så store band spiller support for hverandre, med mindre begge drar avgårde 1,5 timers sett ala Metallica/Guns'n'Roses turneen i 1993. Tviler på at en av de finner seg i å bli avspist med 30 minutter spilletid.

Så får man nok sin dose med powermetal for ei stund :)

Så kommer jo Dream Theater til Spektrum igjen 30.september..så det blir en bra høst.

 

Synd Edguy aldri tar turen innom Norge, men de selger kanskje ikke bra nok her til lands at det lønner seg. Jeg tror de hadde solgt ut Rockefeller uten problemer. Litt værre med Spektrum som tar 15000 stk kanskje. Powermetal er ikke så stort i Norge som i Europa ellers, det viste seg jo når Freedom Call knapt solgte 100 billetter til sin konsert på Rockin for et par år siden. Og de er gigantiske i Tyskland og ellers i Europa.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nå henger jeg sikkert litt etter dere andre her når det gjelder Sonata, oppdaga de først i vinter, men siden jeg fikk skaffa meg alle albuma har det blitt Sonata Arctica hver dag. Utrolig hvor bra musikk de finnene de lager ;) Skulle veldig gjerne likt å sett Sonata i Norge sammen med Hammerfall! Eller feks Manowar, In Flames eller Iced Earth. Jeg skulle egentlig på Sweden Rock i sommer der Sonata, Hammerfall, Within Temptation og en masse andre store band skulle spille. Men så var det det med eksamen og sånt unødvendig dritt da.

 

Får håpe Sonata Arctica tar en tur innom lille Norge snart da :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...