Gå til innhold

Project Plexi Li | Forslag til bedre tittel?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Update # 4.0

 

Hei, jeg har nå gjort litt med hk plata, har kutta bort de ekstremt misslykka viftegrillene til Lian Li, satt inn Chrome Standard, og fjerna adda vifta i topplokket og satt den der, har også lakkert plata sort:

 

Abbono_Bak_1.JPG

 

Abbono_Bak_2.JPG

 

Er ganske fornøyd selv, hva syns folket?

Har innsett at Cs Badgene var litt vel Harry-Fjortis og fjerna disse..

Har også motatt pakka fra vendur.no med en 12cm Blå LED vifta fra SilenX. Denne skal jeg ha 3D Blade grill forran(vet den er oppbrukt, men jeg syns den er fin):

 

Abbono_Vifte.JPG

 

Har også begynt på en logo, men har ikke bestemt meg for font enda (Project Plexi Li) på det som skal stå på sida av selve 'siktekrysset':

 

Abbono_logo.JPG

 

Kunne også hørt folkets mening om denne, om jeg burde lage en ny eller ideér ut ifra denne.

 

Det var det for denne gang ;)

Endret av Abbono
Lenke til kommentar
hva med åpentrom mellom de tre øversrte bildene ;) ser ikke så alt for mye

 

trykk på edit knappen ;)

5097389[/snapback]

 

fornøyd nå? :dribble:

5097704[/snapback]

Ja, nå så jeg faktisk hva det var ;)

 

Så ganske bra ut :thumbup:

5097786[/snapback]

 

Takk :) Er litt kjipt, bare de samme som går igjen her :(

Lenke til kommentar
hva med åpentrom mellom de tre øversrte bildene ;) ser ikke så alt for mye

 

trykk på edit knappen ;)

5097389[/snapback]

 

fornøyd nå? :dribble:

5097704[/snapback]

Ja, nå så jeg faktisk hva det var ;)

 

Så ganske bra ut :thumbup:

5097786[/snapback]

 

Takk :) Er litt kjipt, bare de samme som går igjen her :(

5099545[/snapback]

 

Da får jeg bringe litt nytt liv til tråden da; ser flott ut så langt! Godt du fjernet de cs-greiene ja, fysj. Gleder meg til å følge med videre!

Lenke til kommentar
hei!

Blir fint dette:) du er heldig som har lian li :ermm:

men du burde skjære listene litt for lange, og deretter i 45graders vinkel, som på bildet..

blir mye penere da :)

5100468[/snapback]

 

Mhm.. ser hva du mener, skal se om jeg kapper nye lister eller får til en pen skjøt..

Lenke til kommentar
Nice! Litt finpussing her og der, og fikse det som gjenstår så har du en kjempekabinett!

Stå på!

5101624[/snapback]

 

Takk :blush::)

Mangler jo en god del lakking, og vindu i topp og side da =)

Planlegger forresten å kjøre uv stil på sidevinduet, og montere det på utsida med umbraco skruer så jeg får utnytta uv reflektive kanter =) syns det er stilig :love:

500x500 UV Grønt kommer sammen med x1800xt 512mb kortet mitt :love:

Lenke til kommentar
Jeg har nå funnet ut en litt ny idee om å "lage" min egen viftestyring. Å lage er vel kanskje å ta i litt hardt, men men...... Jeg har noen Mist vifter fra microplex, en av di med dreiehjul for turtall..... tenkte å feste di sammen med noen av disse "militær/pilot" bryterne et lurt sted i fronten, på den måten håper jeg på et slags "kontrollpanel".

4785581[/snapback]

har tenkt på det samme, men har tenkt å bruke potmeter og ikke rheostat som du sikkert skal bruke

Lenke til kommentar
Jeg har nå funnet ut en litt ny idee om å "lage" min egen viftestyring. Å lage er vel kanskje å ta i litt hardt, men men...... Jeg har noen Mist vifter fra microplex, en av di med dreiehjul for turtall..... tenkte å feste di sammen med noen av disse "militær/pilot" bryterne et lurt sted i fronten, på den måten håper jeg på et slags "kontrollpanel".

Skal vel ikke være noe problem å fikse viftestyring for ei vifte

som allerede har ei turtallstyring. Min guess er at dreiehjulene bare er en

variabel motstand ( det er det værtfall på mine)! Dermed er det jo enkelt

på plukke opp litt stash fra f.eks. elfa.se! De har både potensiometere og

knotter/hjul/brytere +++ Der finner man mangt som kan engnes til viftestyring.

 

Har forsåvidt laget min egen lille viftestyring med 3 gamle PSU-vifter.

Veksler mellom 5 og 12 V ved hjelp av en bryter. MenMen STÅ PÅ!

 

-Kristoffer

4833237[/snapback]

jeg holder på med akkurat det som du sier der, custom build viftestyring

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Sponsor update!

Hei

 

Jeg har nå fått meg en ny sponsor, Netshop.no

Netshop.no kommer til å sponse meg med 1 stykk grønn UV Paint fra AC Ryan, 1 Wristband fra Corepad, og en haug av rabatter så tusen takk til dem! Pakka blir sendt i samme pakke som Skjermkortet, så får ikke noen ekstra porto utgifter :w00t: Det kommer dessverre ikke til å skje noe her på en stund, pga at jeg har kuttet av meg en bit av venstre langefinger i ei dør. :cry: Regner i midlertid at jeg får jobbet litt rundt jul. :)

 

Edit: klarte å skrive feil farge på UV Painten :blush:

post-81266-1132156500_thumb.gif

Endret av Abbono
Lenke til kommentar

Takk, takk :)

Vet bildene er litt mørke, tatt i mørkt rom kan prøve å få dem lysere neste gang. Er forresten i gang med vindu i sidedøra, prøvd såvidt og dremle er litt ustø på hånda, men det går bare uttover maskeringa :) Her er forresten en liten tegning av hvordan jeg forestiller meg sidedøra ferdig, den grønne er uv grønn plexi, hvit vanlig, og rundingen 80mm vifte, rundingen i det grønn 120mm, den fra vendur. 80 mm vifta er MIST Vifte fra microplex. Tror jeg kommer tilbake med liten update på litt kutting av sidedøra i morra, får se hvor mye jeg får gjort om det i det hele tatt er no vits. Som dere kan se har jeg valgt å ikke bruke Siktekryss, synes den nye ble mer orginal og stilren.

 

Edit: Vedlegget funker ikke her, lager en ny post lenger ned

Endret av Abbono
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...