Gå til innhold

Project Plexi Li | Forslag til bedre tittel?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vet ikke om det bare er meg, men sitter ikke knottene skjevt? Og hva er de sorte tingene til høyre? Pilotknapper?

5049316[/snapback]

 

hehe, knottene sitter skjevt fordi de ikke er skrudd fast ordentlig.. det er pilotbrytere ja, nevnte det i teksten under bildet..

Lenke til kommentar

Mini Update #02.5

 

Jeg har nå skjært ut to vifter i Plexiglasset jeg skal bruke til toppdekselet, viftene er av typen MIST og jeg har blå rundekatoder bak:

Abbono_CIMG0471.JPG

Og her:

Abbono_CIMG0472.JPG

 

Jeg er også ferdig med å lakere frontdekselet og har hengslet på drivebaydøra:

Abbono_CIMG0477.JPG

Og her:

Abbono_CIMG0478.JPG

 

måten å holde drivebaydøra fast på tenkte jeg først på magneter, men fant ut at det ble køddete og vanskelig å få pent, og brukte derfor borrelås som fulgte med inverterkittet til de runde katodene:

Abbono_CIMG0480.JPG

 

Til slutt er jeg usikker på hvilket motiv jeg skal ha på vinduet i sidedøra, har tenkt at den vanlige geniale firkanten blir litt for kjedelig og lurte der for på å starte en liten 'Design konkuranse'. Vinneren stikker av med nicket sitt på 'Takk til' lista som etterhvert kommer opp hvis jeg får sponsor eller no, uansett vil den personen bli nevnt, i tillegg vil han/hun selvfølgelig få sitt motiv på kassa :love:

Jeg startert med å publisere mine tragiske evner i bruk av paintshop pro (NEI, jeg mener IKKE photoshop):

Abbono_vinduforslag1.JPG

 

Hehe, ble kanskje ikke så mini update allikevel, men men samma d.. :blush::dribble::tease:

Svart=Svart lakk

Grå= Børstet allu

Hvit=Plexi

Grønn=Uv Grønn plexi

 

Edit: linka til feil bilde :blush:

Endret av Abbono
Lenke til kommentar

Hei!

 

Tenkte jeg bare skulle slenge inn noen bilder av hvordan alt ser ut sammen!

Abbono_overall1.JPG

 

Høyere Side, skal lakke den øverste stripa der og toppen og, må bare skjære ut toppvindu :D

 

Abbono_CIMG0482.JPG

Abbono_CIMG0483.JPG

Abbono_CIMG0484.JPG

Abbono_CIMG0485.JPG

 

Fronten med viftestyring

 

Abbono_CIMG0486.JPG

 

Jeg har to DVD brennere med universaldeksel, disse har jeg festet en Counter Strike CaseBadge på hver

 

Abbono_CIMG0487.JPG

Abbono_danda.JPG

 

Viftestyringen med fastskrudde knapper osv

 

Abbono_PSU1.JPG

Abbono_PSU2.JPG

 

PSUen som skal inni der er en ferdig sleeva bZerk 500w black/green/blue(lys og vifter), strømpene er UV grønne og ga en fin effekt under UV belysning, kommer kanskje tilbake til det senere

 

Og en ting til.. Har ikke fått sett noen forslag enda! :nei::no::ohmy:

Endret av Abbono
Lenke til kommentar

Likte kabinettet bedre som det var jeg.

Men det er vel bare meg :)

 

Ps: Hvis du skal få linken i siggen din til å være som du vil.

[FONT=Impact][B][SIZE=7][URL=http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=465489]Lian Li modden min :)[/URL][/SIZE][/B][/FONT]

Endret av Kvammis
Lenke til kommentar

Sponsing! Update #3.0

 

Jeg har nå endelig klart og få sponsor etter andre forsøk (JA, jeg vet jeg er utoldmodig) Etter at jeg ikke har fått svar fra shg.no tar jeg det som ett nei.

Vendur Har i allefall sponset meg med En Blå LED 120x120mm SilenX vifte! Denne skal moddes inn i plexien som skal på venstresidedør på en eller annen måte :p

Lenke til kommentar
Sponsing! Update #3.0

 

Jeg har nå endelig klart og få sponsor etter andre forsøk (JA, jeg vet jeg er utoldmodig) Etter at jeg ikke har fått svar fra shg.no tar jeg det som ett nei.

Vendur Har i allefall sponset meg med En Blå LED 120x120mm SilenX vifte! Denne skal moddes inn i plexien som skal på venstresidedør på en eller annen måte  :p

5088051[/snapback]

Gratis, samme ting som vendur sponset meg meg :w00t: Jeg ble sponsa av shg.no :w00t: fikk varer til ca 800-900 kr til 400 :thumbup: . pluss varer til 200 fra 3dfxcool.

 

Ta å send en mail til 3dfxcool ;)

Lenke til kommentar
Sponsing! Update #3.0

 

Jeg har nå endelig klart og få sponsor etter andre forsøk (JA, jeg vet jeg er utoldmodig) Etter at jeg ikke har fått svar fra shg.no tar jeg det som ett nei.

Vendur Har i allefall sponset meg med En Blå LED 120x120mm SilenX vifte! Denne skal moddes inn i plexien som skal på venstresidedør på en eller annen måte  :p

5088051[/snapback]

Gratis, samme ting som vendur sponset meg meg :w00t: Jeg ble sponsa av shg.no :w00t: fikk varer til ca 800-900 kr til 400 :thumbup: . pluss varer til 200 fra 3dfxcool.

 

Ta å send en mail til 3dfxcool ;)

5088083[/snapback]

 

Mhm skal sende mail til de fleste som står på 'Sponser' lista i guiden til Glisevask, den ligger i Casemods om du ikke har funni den :D

 

Edit: takk :tease::love:

Endret av Abbono
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...