Gå til innhold

World Of Roguecraft 3

Anbefalte innlegg

Gjest member-60584
Skrevet
Greit nok at han brukte alle cooldowns, men...

Alle de som sier det ikke er så bra, kan jo faktisk prøve og gjøre det bedre selv.

regner med at du er noob rogue?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Greit nok at han brukte alle cooldowns, men...

Alle de som sier det ikke er så bra, kan jo faktisk prøve og gjøre det bedre selv.

regner med at du er noob rogue?

Jeg er ikke rogue i det hele tatt... Men når du ser på gjennomsnitt roguen så er det er så laaaaaaaaang over som du kommer. Så før noen kommer opp med noe bedre, kan man ikke si det er er dårlig.. :roll:

Endret av Dandar
Skrevet

Rogues needz zeh nerf! me play rogue myself, above average.

Rogue er ikke så imba, rett at de fleste kan spille denne classen ja, men hva man definerer som "god" og "dårlig" er litt forskjellig. Å spamme SS og bruke eviscerate er noe alle kan...

Skrevet

Det er lett å være average og vanskelig å være god med rogue.

Det er lett å være average og vanskelig å være god med rogue.

Quoted 4 truth plxxx

Skrevet

Vist dere ble imponert av worn dagger delen kan dere jo like godt laste ned filmen: Nerf dirks. Tror de sier det meste men husker dessverre ikke hvor gode motspillerne var, var helt i starten når wow kom ut jeg så den..

Skrevet
Vist dere ble imponert av worn dagger delen kan dere jo like godt laste ned filmen: Nerf dirks. Tror de sier det meste men husker dessverre ikke hvor gode motspillerne var, var helt i starten når wow kom ut jeg så den..

Noen som kan legge ut link til "Nerf Dirks"? Fant den på worldcraftmovies.com, men bare på premium member server...

Skrevet

Tja, etter alt for mange timer i WSG, må jeg si at det ikke er en forbanna klasse som iriterer meg så mye som Rogue. Jeg er selv lv60 druid, og har godt utstyr, kjører MC 3-4 ganger i uka etc. Mot absolutt alle klasser har jeg en fair chance, shaman, warrior etc. Med min uber DPS klarer jeg sjeldent å knerte en warrior med arcanit reaper etc, men jeg holder dem ihvertfall opptatt noen sekunger, ofte til det kommer hjelp til utsettning til en av oss. Men med rogue, sap, stun etc hele veien til graveyard. Er jeg heldig rekker jeg å skifte til bear eller fjerne posion før jeg dør.... Jeg er i livet kansje 7-8 sekunder, og av de er jeg sappa eller satt up i 4-5!

Skrevet
spillte selv rogue, synest ikke å sloss mot randoms viser det. For det vi vet kan de ha skikkelig crappy stuff og kan ikke spille classen sin i det hele tatt...

ja... han ene warrioren hadde jo Crusader med minst +5 dmg enchant og endel valor sett... og han tok han naken med en worn dagger..

Tror denne filmen sier sitt om den latterlige overpowered klassen rogue.

Håper blizzard innser at dette er helt absurd, riktignok er fyren dritgod, men uansett...

har 3800hp på min rogue, en dps paladin stunnet meg og drepte meg på de 6 sekundene jeg var stunnet , sier det deg noe? ;P Har omtrent alt det beste blue stuff man kan få og en del epics. Denne paladinen kaller seg da Rippy..

Hehe 6 sekunder? Det skal litt til for å drepe noen på 6 sec med en paladin. Paladiner har jo ingen melee spells så slag og slikt går tregt.

Skrevet

Reckoning Attacks, og litt heldig med crits på Melee og SoC, så blir det greier. Prøv duel mot en pala hvor han har maks antall extra attacks. Ta så en /lie og smak dps :p

Skrevet

Greit nok at de kanskje er overpowered, jeg sliter ihvertfall endel med gode well equiped rogues med min mage. Ihvertfall hvis de bruker trinket. Da blir man først sappa, så står man der og henger mens roguen criter meg for 2k+ på et slag (jeg har 2800 helse på level 55), er jeg heldig rekker jeg å dra opp frostnova og blinke bort mens jeg fyrer opp arcane power. Mens de bruekr trinketen og kommer seg løs av novaen. Da kunne jeg seff dratt av en poly og fått kontroll igjen, MEN her kommer det latterlige ved rogueklassen:

Mens jeg står og lader opp fireballen klarer han å FORSVINNE 20 yards rett foran meg, jeg mener wtf? står han og gjemmer seg bak gresstråene? Greit nok at magene kan få invisibility på den måten (slik det har vært siden blizzard først laga et spill), de behersker jo magi, men at en stakkarslig meleeklasse skal få det til er for meg direkte uforståelig.

Skrevet

Det første du må gjøre er å putte en DoT eller noe annet som bryter stealth på dem. Da kan de ikke vanishe/restealthe. Jeg aner ikke hva mager bruker for dette, men alle klasser har noe som hindrer roguer i å stealthe mener jeg.

Skrevet
har 3800hp på min rogue, en dps paladin stunnet meg og drepte meg på de 6 sekundene jeg var stunnet , sier det deg noe? ;P

At du fikk smake din egen medisin?

Skrevet

nå må dere slutte å syte så innmari når det gjlelder andre klasser enn deres egen..

alle som kan spille sin egen klasse godt klarer fint å virke imba.. EOD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...