Gå til innhold

Har blitt Russ PR (kåt) ansvarlig, men ka ska eg ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vill gjetting, men er det ikke den som skal snakke for russen og gi russen et bra navn. Og så rette opp alt det fæle russen på skolen din har gjort i russetida...

Selv er jeg Vise Pres :D

Skrevet (endret)

Jeg er festformann :D Så jeg lurer litt på om jeg ikke muligens kanskje har noe med arrangering av diverse russefester å gjøre. *Glede seg*

Edit: På mandag åpner russ.no for oss, jeg frykter en hel sverm av russetråder da.

Endret av sluffy
Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Slik jeg opplevde det i russetiden var det egentlig bare presidenten som gjorde noe. Var i styret selv.

Skrevet

Russestyret består av mennesker som vil ha distingsjoner på skuldrene. Presidenten gjør -kanskje- noe.

Ergo: Jobben din er å drikke + stå på eksamen.

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
Russestyret består av mennesker som vil ha distingsjoner på skuldrene. Presidenten gjør -kanskje- noe.

Jeg hadde ingen distingsjoner. Presidenten gjør (jævlig) mye.

Skrevet

Respekt til de som faktisk gidder å hjøre noe for russen, men gadd personlig ikke.

Om du ikke vet hva du skal gjøre så spør du selvsagt de andre på skolen hva som skal gjøres og er du litt lur ¨så lar du dem gjøre all den jobben du ikke gidder og tar det gøye selv.

Skrevet (endret)
Ich bin der web-sjef :)

You and me both.

Edit: Din oppgave er vel å uttale deg i lokalavisa og rette opp dårlige inntrykk laget av resten av bølingen osv.

Endret av Mr.Berg
Skrevet

E me e PR-sjef!

Går ut i fra att vi gjennom di gastronomiske tankene skal fikse ett imperialisert og ikke minst genialt men forsiktig og ganske så sentralisert rykte for di snille, ikke drikkende og tamme russene som skal få tryne sitt på trykk i avisa.... alle vi andre skal bare være drita hele tiden :p

Skrevet
Ich bin der web-sjef :)

You and me both.

Edit: Din oppgave er vel å uttale deg i lokalavisa og rette opp dårlige inntrykk laget av resten av bølingen osv.

Me too. :thumbup:

Selv er jeg litt usikker på hvor omfattende jeg skal lage siden. Om jeg lager forum, publiseringssystem, bildearkiv osv... :hmm:

Skrevet
Jeg er festformann :D Så jeg lurer litt på om jeg ikke muligens kanskje har noe med arrangering av diverse russefester å gjøre. *Glede seg*

Hehey, jeg får vel komme på div. russefester? :D

Har fremdeles de gamle klærne liggende bakerst i skapet :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...